Etter en hel rekke problemer med orginale twin turboene på mitt t6 prosjekt så vurderes det nå å gå for singelturbo. Alt skal jo godkjennes, så jeg vet jeg kan gå 40% over max hk. Max hk er nok 265 eller noe som er i T6n. Så da kan det plusset på 119. Så da er man på rundt 350. Hva skal man gå for av turbo? Tenker etter godkjenning så blir det sikkert en større.. motoren er ganske stock ellers. Orginal 2,8 t6.





Svar med sitat

jeg kan si fristelsen er stor for å skaffe en "ræl" turbo for denne godkjenningen og heller legge pengene i en god turbo for å bruke etter godkjenningen istede. For er som du sier at det er vanskelig å finne en turbo som klarer dette uten å passere noen latterlige priser i mine øyne allefall.