Ny oppdatering fra dette møkkafirmaet.
Kjøpte for 1.5år siden den nyeste Android spilleren til P2N.
Først venter man 4-6uker før ordren dukker opp.
Deretter hadde jeg fått canbus adapter til S80(?) som ikke fungerte på min V70.
Fikk ny tilsendt, da fungerte rattknapper og ryggesensor.
Men mange funksjoner på Car information var ikke helt riktige, samt ryggesensor diagrammet på skjermen fungerte ikke.
Ellers bra spiller med god lyd og funksjonalitet.
April ønsket jeg å returnere enheten pga dette for å få dem til å ta en gjennomgang.
Dette fikk jeg innvilget og de sendte en returadresse jeg kunne bruke.
Kort tid senere startet nye problemer, som jeg også da sendte dem på mail.
Lang responstid, men spilleren et nå blitt litt over 1år.
Den begynte å kræsje, veldig ofte, og ble tilslutt ubrukelig.
Noe som minner om defekt minne.
Bluepower i kjent stil, trenerer tiden ved å besvare mail hver 3.uke, dersom de i det hele tatt svarer.
Mye purring må påberegnes.
Valgte til slutt å bare sende den i retur som først avtalt da jeg ikke fikk noe mer svar.
Sendte dem sporingsnummer.
Da gikk det plutselig et par timer hvor responsen var at de ville nekte mottak av vare da dette nå gjaldt andre reklamasjoner enn hva jeg hadde forespurt første gang. Og at garantitiden nå var utgått.

Jeg ønsker selvfølgelig ikke å kjøpe mere produkter fra dem, og ba dem nå kansellere min 2 uker gamle bestilling på nok en slik spiller vi hadde påtenkt i bil nr 2.
Den ordren er nå registrert som kansellert, MEN status er nå endret til "Ej betald" enda beløpet er trukket fra min konto ved bestilling.
De besvarer ikke mail med spørsmål om dette.
Er spent på om de faktisk refunderer beløpet eller om de faktisk også er blitt bedragere.

Her her forresten en liten gjennomgang av enheten når den var ny og fungerte.
https://youtu.be/YgumJL61gYU