Hei!
Da er det på høøøøy tid med en update!
Bilen er jevnt over slipt ned til bart stål
Grunnet
Sparkling (desverre mer enn ønskelig, Men mindre enn det ser ut som)
Innvendig lakkert
Klar til lakk
Utvendig lakkert (I flere omganger)
Pr akkurat idag er bilen ferdig montert og EU godkjent med midlertidig motor og original fjæring.
Karoserriarbeid og lakkering er selvgjort. Fikk veldig god hjelp til våtsliping og polering av en kamerat som kan det
Nedsliping til stålet, Tyngre arbeider og motiverende støtte har jeg også fått god hjelp til
Planen videre nå er ny gjennomgang av B21AT'n. Den gikk VELDIG godt på hele 1,6bar trykk på 98oktan, Men har lenge slitt med oljeåndingen allerede på tomgang. Tanken er at denne skal få holde seg på ca 1.0bar i trykk og bli godkjent i vognkort i høst sammen med lesjøfors senk.
Så her kommer et spørsmål til deg Batland:
Var det slik at det kun er volvo original stempelringer som duger?
EDIT: Tapatalk fiksa bildeproblemene.