Du kan gjøre visuell sjekk inne i lykta, se etter gnagsår på kabler, og løse ledninger, men du bør kanskje prøve å få lest av feilkoder medVIDAsiden din Leser ikke vil vise hvilken feilkode som forårsaker varsellampen i instrumentpanelet.
Men siden den feilen neppe er kritisk for PKK (såfremt høydejustering fungerer normalt) , så ville jeg begynt med P-bremsen.
(ABLer avhengig av en kalibrertSAS/DSTC-system, og kan vente til rattsnella er byttet og systemet er kalibrert)
Var det du eller en annen som hadde P-Bremsfeilen: "PBM-C200577 Høyre aktuator. Mekanisk feil"?
Jeg svarte vel noe sånt som: Mest trolig treg motor/caliper på passasjerside bak, renover eller bytt, men sjekk også for korroderte tilkoblinger.
Uansett om det var deg eller ikke, så må du gjerne beskrive symptomene P-bremsen har, og eventuell feilkode.