Jeg forandret en del på bensinmappet, og gjorde det mye "smoothere" enn det det var. Prøvekjørte i går, og bilen er mye finere i gangen. Som forventet så var det magre punkter og rite punkter i mappet. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med prøveturen. Mappet som var er jo et resultat av alt for mye trykking og prøving/feiling der jeg har sett meg blind på åpenbare ting. EU er gått ut så ble bare litt kjøring på sideveien her jeg bor.
Veldig rik på ~90kPa@4000rpm, og magrer ut når jeg kommer opp i ladd. Endte faktisk med lean-cut en gang når noen ble litt ivrig på gasspedalen
Original pumpe henger ikke med, som forventet. Har en bensintrykksensor liggende som jeg må få koblet opp for å logge og se hva som faktisk skjer med trykket. Og da kan jeg sammenligne med etter jeg har montert Walbro 255 i tanken.
Datalogget på veien og gikk gjennom loggen i går kveld. Justerte enkeltceller der det måtte mye korrigering til, og jevnet ut fra det. Må prøvekjøre igjen og se hvordan endringene fungerer.
Opplevde å miste tenning på en sylinder på turen i går, men det ga seg. Dette kan være dårlig coil da dette har skjedd før, eller så kan det være lite bensin på tanken.
Sendte mail til KMS, og de svarte med at jeg burde bruke 3ms på coilen. Tenker at jeg bytter tilbake til originalcoil og ser om det blir bedre da. Ser jo mye Honda med fordelertenning og 700hk, så regnet med at man kan få ut en del effekt med fordeler på rødblokken også. Kanskje bytte til en annen coil enn den gamle slitne bosch coilen? Er MSD noe å satse på, eller er det hypet opp slik som iPhone?