Hei,
Har akkurat satt saman ein b20a med doble 45fajs dcoe(weber kopi), og har køyrd motor ein del på tomgang for å få justert gasserane, men so no her om dagen so ruste motoren seg sakte opp mot 2500omd, og når motoren e varm so legg an seg momentant på 2500omd ved start. Når motoren e kald igjen so gjeng da vel 30sek før an byrjar å på an igjen.
Har akkurat bytt toppakning og ventiltettningar, justert ventilar, ved dan misstankjen at da kom olja ned ventiltettningane, noko som e fiksa no, men so ved oppstart no so gjekk motoren rett opp på 1400omd også steig an gradvis opp mot 2500omd igjen.
Har prøvd å justera ne adle 4 tomgangsskruene, men ved lite og ingen endring i oppførsel. Som får meg til å tru at motoren framleis supa i seg litt olja.
Da nesta på agendaen no e vel endten sprekksøking og/edle byta stempelringar..?
Info om motorbygget;
Org innmat i blokk og topp
ALT av pakkningar e bytt no(for utan stempelringar)
1-2-3 fordelar
Btr 0,28bar (trykket ligg stabilt og fint)
Flamethrower coil
Doble 45 fajs dcoe
Org vaccumpumpa - bensin
Foreløpig null filter på traktene mtp at da e framleis ikkje ferdig justert.
Nokon som har vert borti sama problemet og kan komma med nokon gode tips/idear?




Thanks:

Svar med sitat
Det neste er at man alltid justerer tomgangshastigheten på driftsvarm motor fordi det er da friksjonen er lavest og motoren løper lettest. Hvis det fører til at turtallet blir for lavt på kald motor, så får man leve med det inntil videre, men også det lar seg løse.