Vi prøvde å kjøre med litt brems i benken for å "simulere" veikjøring. Vi måtte heve bilen siden den lå på bensintanken, legge tre girkasser baki, i tilegg til de to batteriene og kassa som lå baki pluss en mann som satt seg der, likevel spant det med gamle dekka på rulla. Det var nok mest dekka sin skyld ja, men jeg fikk kommentaren "den turboen spinner opp så j****** fort". Den spant altså på 400nm, å det var allerede på 2800rpm, der jeg hadde 1 bar. Ser jeg på kartet har jeg ikke 1bar/400nm før nermere 3800rpm, så jeg vil nok si det er reelt å flytte kurven bortimot 750-1000rpm tidligere.I 3'je gir langs veien har jeg to bar rundt 3300rpm.
HansOla, toppen funka bra ja, den måtte inn for å ha en ny vetilsetejobb, men ellers var den gull
Jeg justerte advance etter beste evne som var oppgitt, dog syns jeg det var vanskelig å få målt med et skyvlære, så det er godt mulig det ikke er perfekt. Jeg er villig til å se på det igjen, men da må jeg enten har litt mer assistanse og/eller bedre utstyr.
Mappeduden mente at det ikke var mye mer å hente siden det var så fin/tidlig kurve uansett, han kommenterte også at han ikke hadde vært borti b230 8v på bf95 og 400whp med finere og tidligere kurve noen gang i benken sin.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk