Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
Det får fungere en stund, inntil videre vertfall Det er en sånn A ramme ja, vurderer å skaffe komplett txr bakstilling for å få 4link og noe som tåler en trøkk. Men om bilen er stiv nok bak vil nok en sånn A ramme fungere bedre enn på en som er mykere

Sent fra min M2007J20CG via Tapatalk
Ta et steg om gangen å hold det så originalt som mulig, så blir du overraska over hvor billig og holdbart det er 740'n har hatt "original rumpe" frem til nå og likevel vært god å kjøre uavhengig av effekt, så original bakstilling holder faktisk bra med frisk gummi. Når jeg prøvde sånt stag på 945'n ble jeg gal av alle vibrasjoner, men den lider også av ei utslitt girkasse og tilnærmet null foringer bak, så jeg er spent på hvordan det oppleves på en generelt frisk bil. Jeg burde egentlig fått det på 740'n før den vrir noe i frykt for å ødelegge akslingen, men jeg er også redd den plutselig blir lei å kjøre

Btw... Få på ei myk foring i enda av ramma. Det finnes ingen unnskyldning for noe annet, det er ikke rom for bevegelse der uansett.
Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
Jeg kommer akkurat tilbake fra en kjommi som holder på med nøyaktig det samme. Flott, stå på.
Hehe, det er noe herk å trimme gatebiler...

Sent fra min SM-G996B via Tapatalk