Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
jeg rekker jo knapt å skru eller kjøre uansett, å det jævla saltet gjør ugang da er det bedre å vinterlagre den for å gjøre videre rep/godkjenning mer oppnåelig jeg burde forøvrig bestemme meg snart for hva jeg skal gjøre med motor før kontroll... også må vi legge en plan for videre trimming, fordi den er plutselig ikke så spennende etter jeg kjøpte sykkel den drar godt, men den burde jo holde følge med sykkelen, sånn at man kjenner litt på rushet når det drar avgårde

selv en helt åpen diff er vel bedre enn den forp***e locker'n din, så det er ikke noe å lure på... dra kortet på sperre og alt du finner av foringer
Vinterlagre den så du får gjort ting på den eller bare gjør den ferdig nå for så å ikke røre den før du tar den ut på EU?
Du får ordne litt på toppen og hpx'n da

Ja, det er fint med åpen diff helt til man skal spinne eller det er glatt gleder meg til å kjenne noe annet enn sveis/locker//åpen..
Men ja, blir nok litt jobb med understell/drivverk etterhvert ja..

Sent fra min SM-G975F via Tapatalk