Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1175

Tråd: forgasserturbo-tråden

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Hansi86 Vis post
    Da skal jeg prøve og få modifisert en av fordelerne mine i høst, takk for gode råd som vanlig.

Vurderte 70 mm eksos, men utvalget av potter ble litt innsnevret. Har forøvrig apple racing potter på 2.5 toms anlegget.

Jeg impuls kjøpte en ny Turbonetics T3 super 60 i vår på ebay. Men velger og beholde GT3271 Turboen på nå så selger den.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=230661896
    Det kommer du helt sikkert til å lykkes med. Værsågod, bare hyggelig.

Både 70 mm rør og ikke minst 2,5" Applepotter er gode saker, det er bare det at de i praksis er for små til det du driver med nå.

God gjort å få tak i en slik turbo med F1-49 turbinhjulet som er sjelden vare. En glimrende turbo til 300 + hp Volvoer, Cosworther m.v. og med turbihuset oppgradert til A/R0.63, så er dette en ekte BSRT325BB turbo.

Noen kommer til å bli meget fornøyd etter de har kjøpt, montert og prøvekjørt bilen sin med den helt unike turboen der.
    Hadde vært optimalt om noe her inne som har en bil som i praksis brukes på veien kunne fått kjøpt den av deg.

Samtidig synes jeg det er stor stas at du, som vil få ut betydelig høyere effekt, er så fornøyd med den sjeldne GT3271 turboen at du velger å beholde den, selv i mental konkurranse med en BSRT325BB turbo.
    Sist endret av Batland; 04/09/21 kl 15:56

Lignende tråder

1. forgasserturbo på insprøytning?
    By fordlife in forum Motor og gir
    Svar: 1
    Siste post: 26/01/20, 12:53
  2. r-sport bensinpumpe til forgasserturbo Ø.K
    By Lasse_GT in forum K: 100 / 200 -serien
    Svar: 5
    Siste post: 19/09/10, 11:30
  3. B23-0 med forgasserturbo.
    By Krissmp in forum Motor og gir