Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 967

Tråd: Porting av 530\398\160 topp!

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #30
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.653
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av howdini Vis post
    Kjekt at jeg gir underholdningsverdi.
    Skal eg kose meg en lørdagskveld drar jeg frem krx400 tråden på Ford forumet.
    https://www.fordclubnorway.no/forum/...27062-krx-400/
    Leser alle quote som alle andre har tatt som du ikke klarer å redigere, under høykomp perioden til rs1000 og Pelleveck.
    Og koser meg masse.
    Samtidig som jeg ligger inn irx450 dynokurver inn under bremsekurver fra en turbonetics e50 stg5.
    Samtidig som eg sender en liten tanke til alle de som følgt dine råd der det ikke gikk så bra.
    Ha en strålende helg !
    Hehehe, det var ironi og en spøk selvsagt.
    Så bra. Da sier jeg værsågod og god fornøyelse. Kjekt å høre at dette er av så høy verdi for noen selv etter så lang tid.
    Mange takk.

    Måtte bare EDIT-ere
    fordi,
    jeg kom til å tenker på at du selv faktisk kjører rundt med en KRX400 turbo som er kjøpt av meg. Ikke rart at du er så uvanlig godt fornøyd med sluttresultatet, at du er såå fokusert på KRX400turbo-tråden og at denne 940`en som du nå eier, kjøpte du ferdig bygget og derfor fungerer den langt bedre enn alt annet du har hatt og forsøkt å trimme selv.
    Før du ble oppslukt av misunnelse og hat så postet du dette:
    Sitat Opprinnelig postet av howdini Vis post
    Funker med datasprut ! Magisk oppsett! Sattan for en gassrespons....
    Fra tiden når din lillebror bygget bil og motor: http://forum.vccn.no/showthread.php?...d-KRX400-Turbo

    Ang. IRX450 så er mine kurver kun resultatet fra en B21 motor som fikk 3 stk. effektmålings pull i Dynapacken til RS Tuning Bergen for å dokumentere til forgasserkunden at disse forgasserene hans faktisk fungerte som påstått etter at de var ferdig ombygget og modifisert. Clutchen min slurte rett løs, så det måtte svepes langt raskere enn normalt for å begrense sluringen til ett nivå som gav ett dynoresultat til utskrift. Mange er klar over at dette vanligvis saboterer turboens spool up fordi motoren akselererer ifra turboen. Ikke alle åpenbart, men mange.

    Ang. Lowteck Glennins sitt IRX450 resultat så ble også denne svepet raskt fordi kompisen, "World Champion-ole", anbefalte dette p.g.a. "løvtynne" stempler. Det er også WC-ole som har mappet tenningskartet på landevei etter beste evne.
    Turbonetics E50 er en bra turbo og etter at denne fikk selskap av en GOD del oppgraderinger inkl., fullmappet tenningskart og finjustert elektronisk ladetrykkstyring utført av Turbosnurr hos RS Tuning Bergen, så klarte han å få hentet frem det hele og fulle potensialet i det aktuelle oppsettet. Vi lar oss imponere over hvor høyt effektpotensialet i dette etterhvert "eldgamle" oppsettet faktisk er.

    Hvis man sammenligner disse resultatene uten forbehold eller tanke om forutsetningene, da er man, vel..........you know.
    Sist endret av Batland; 30/04/21 kl 12:18

Lignende tråder

  1. Porting av 531 topp, tips & triks?
    By vølvo in forum Avansert trimming
    Svar: 14
    Siste post: 23/02/12, 12:47
  2. Porting av topp
    By Ole in forum Avansert trimming
    Svar: 81
    Siste post: 14/08/11, 15:54
  3. Porting av f innsug
    By turbomann in forum Avansert trimming
    Svar: 13
    Siste post: 09/01/11, 16:28
  4. porting av topp.
    By tennpluggen in forum Motor og gir
    Svar: 10
    Siste post: 05/01/11, 02:51
  5. Porting av 531 topp
    By Karlsen88 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 11/01/10, 22:30

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •