Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
Minner meg om begynnelsen på denne tråden: http://forum.vccn.no/showthread.php?...jeg-gjort-feil

Jeg tenker slik:
B23ET stemplene gir 9,0:1 i kompresjonsforhold og MÅ!! dreies før de er brukbare i en turbomotor som går med hyggelig ladetrykk og kjører 95 blyfri.
531 toppen er ikke det rette valget til en bil som man vil kose seg med når man kjører mye på gate.
Grenrør er bare å styre klar. De gir de fleste mer ulemper og problemer enn fordeler og gleder.
Mange velger å kjøpe Precision turboer med A/R0.82 turbinhus og resultatet er vanligvis patetisk.
3" eksos hele veien er noe vi liker godt.
Deka 875ccm / 80 lb/hr dysene med lyseblå ring er noe man på generelt grunnlag ikke bør kjøpe.
TEC GT er noe vi har tro på. De som husker den brune og etterhvert svarte gatebilcaprien kan få vite at den gikk med Electromotive mappet av Voldenracing.

I tillegg vil jeg nevne behovet for en stor og GOD intercooler og at jeg i utgangspunktet alltid er skeptisk til kamvalget, bensinpumpen(e) samt strømforsyningen til de(n) og jordingen av de(n).
Hvilken komp kommer jeg på med batlandspecs på 23ET stemplene?

Blir nå annen turbo og litt mindre dyser, tilpasset oppsettet.
530-topp med a-kam er også anskaffet.

95 blyfri bruker jeg heldigvis ikke, ikke store forskjellen, men bruker 98 da tilgangen på det er god i distriktet her

Sent from my iPhone using Tapatalk