Rigget meg til i går kveld for å legge opp det originale ledningsettet for å koble ekstralys, men tror dette er utenfor min kompetanse og kroppslig bevegelighet, så frykten for å gjøre noe feil blir for stor.
Inne i bilen, kom jeg så langt at jeg fikk tatt ut hanskerommet etter mye banning, for jeg visste ikke hvordan den ledningsklasen satt i bakkant av hanskerommet, så det var å prøve å få hodet bak for å se og også bruke fingrene for å kjenne. Men, klarte det til slutt. Jeg er ikke komfortabel med å åpne opp kontakten tilCEMfor å montere den ledningen som skal dit, det blir for smått og vanskelig komme til syns jeg. Jeg skal være så ærlig å si at jeg er ikke sikker på om dette er riktig modul engang, så dette skal ikke jeg styre med.
Jeg syns også punktet med sikringsboksen er vanskelig. Det står at man skal snu på den venstre sikringsholderen. Hva menes med den venstre? Jeg tenker at dette er tatt ut i fra "kjøreretning" av bil, altså at det er den som sitter nærmest skjermen for det er der sikringen skal. Jeg klarer ikke å tolke den tegningen som står i monteringsveiledningen.
Så, jeg tenker at jeg kaster inn håndkle, risikoen for at det kan bli gjort en feil blir for stor. Dette er skikkelig dritt, for jeg har gledet med til å få montert lyset lenge nå.