Sist gang jeg monterte ekstralys, hvis jeg ser bort i fra på min gamle -02 XC70 som var såre enkelt, så tror jeg det var i 1994. Da var ting veldig annerledes og ikke så følsomt elektronikk. Jeg har ikke helt lagt fra meg alternativet med å kjøpe monteringssettet i fra Volvo, får jeg kjøpt det for maks 1500,- så tenker jeg at jeg går for det. Grunnen til det er, muligens jeg tenker feil nå, men jeg ser at det kan være positivt å bruke "hylsene" som festes i selve bjelken. Da har jeg mulighet til å benytte meg av noen avstandshylser mellom braketten for lyset og den hylsa som blir festet i bjelken hvis jeg trenger å få lampa litt lengre frem og samtidig hadde monteringen gjort at det ble veldig stabilt. Jeg skal montere en Lazer linear 18 elite og har kjøpt et feste som passer til spesifikt til den. Den er nok tenkt til å feste lampa under skiltet, men jeg ønsker å få lampa høyere opp, da jeg syns den kommer for nærme bakken, selv om selve monteringen da hadde gjort at det blir veldig diskré. Bilen har radar i grillen, så jeg må passe på å ikke komme for nærme den, og den har p-sensorer fremme.