Skjer ikke mye hær om dagen, men har kjøpt komplett 3" JT eksos med 2 lyddempere å cat Det gamle er helt ihjel rusta...
Godt en ikke har for lav bil
Skjer ikke mye hær om dagen, men har kjøpt komplett 3" JT eksos med 2 lyddempere å cat Det gamle er helt ihjel rusta...
Godt en ikke har for lav bil
Lenge siden det har vært noe aktivitet her,men har ikke skjedd stort :P
Eneste jeg har sliti litt med etter jeg bytta til 3" eksos er turbo "creep". Det vil si at wastegaten på turboen ikke klarte å holde unna på grunn av mindre baktrykk i den nye eksosen, og turbotrykket steg ukontrollert når jeg rundet ca 3500 rpm. koblet fra staget på wastegateaktivatoren (så ventilen står helt åpen hele tiden) og det samme skjedde. Hvis jeg fortsatte å dra den ut kom den opp i ca 1,2-1,4 bar. Kjørte som dette en periode og men tror ikke turboen liker det så godt hehe
Så skudde av turboen en dag og dremlet opp wastegate hullet, og nå har jeg kontroll på trykket hele veien. Tok ca. 4mm på diameteren av hullet.
Før:
Etter:
Snart på med sommerfelgane igjenn nå!
Bildeupdate med vindavvisere o sommerhjul
Går ikke så fort hær, hatt nok å styre med i husjøp og oppussing! Men blir jo litt kosesrkuing en gang i bandt Fått sveiset om og montert stor alu intercooler, 3" trykkrør, montert kraftigere clutch og enkeltmasse svinghjul fra gamle fb motoren. Kjøpt dempere og skal bytte til 60mm fjærer foran. Står også ny turbo for tur etterhvert, blir mest sannsynlig en mitsu 19t da jeg ikke har planer og no voldsomme motoroppsett
Bilstein sprint, 60-40 fjærer og sommerhjula er på
litt bilder fra forrige hælj
hvordan går det her? må bare si att bilen din ser jammen meg bra ut
Lenge sia noe aktivitet hær nå! men går bra ja Ikke skjedd så voldsomt mye heller da Men litt småfiks blir stadig gjort.
Volvoen er blitt pensjonert som bruksbil så blir nok litt lettere å få gjort litt fremover nye brukisen er en Navara 2010 2,5d
Får legge ut litt bilder av godbilen etter siste shinen den fikk med en runde polish, wax (meguiars)
Noen som vet hvor det er mulig å få tak i nye lister til rundt frontruta? begynner å bli litt sliiitne
DSC_0208.JPG
DSC_0206.JPG
DSC_0199.JPG
Kjøpt ny bruksbil, v60 plugg in hybrid 2015 mod meget fornøyd foreløpig!
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Litt nye bilder av bilen settes inn for vintærn nå
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk