Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
Det er veldig kjekt å høre for rekrutteringen til dette faget og miljøet er som nanotekonlogi å anse. Gjennomsnitssløken vil ha ett chip og dett var dett. "Ååååh, må jeg bytte noen andre deler i tillegg??? "Hææææ??"

Portingsarbeidet ditt er korrekt utført, ingen å utsette på og det HAR en stor del av ansvaret for den gode delen av resultatet ditt.

Jeg får ikke laget ett bremsepapir for "den teoretiske sugemotoren" din for øyeblikket, men her kan man se hvorden den siste rødmotoren som var i den lokale dynapacken presterte.

1. Medium innsugsventil og stor eksosventil i en Uportet 531 topp.
2. E-innsug, men dysene står i toppen.
3. 940 eksosmanifold.
4. 49 mm turbo. EFR6258.
5. BSRT5+ kam i dette tilfellet. Oppgraderte ventilfjærer selvsagt.
6. God ESSO 98 blyfri og BETYDELIG kompsenket med dreide stempler og godt utslipte forbrenningskamre i toppen.

TurboThomas kan gjerne fokusere på effekten på 4800 o/min. (Portet 530, hint, hint. )

Ja, jeg vet.. jeg prøvde chip en gang, å da drukna bare bilen å bare drit så den ble plukka av etter en kjøretur. Har ligget urørt siden. Da ble det heller bare å montere sprut å ferdig med det.. Ting koster

Se der ja, ganske mye toppeffekt da. Men 120hk på 4800, hvordan er det på 530 i forhold? Regner med det skjer litt mer tidligere. Han har jo efr, men hvis han hadde en litt treg turbo så har det blitt et noe seint register kan jeg se for meg.

Sent fra min SM-G975F via Tapatalk