Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
Nei, det er tydelig og det er godt. "Ekspert" bruker jeg som skjellsord som "Grom" og "helsmidd".
En bekjent ringte gjentatt ganger til alle kjente "Turboekspertene" i dette landet og ikke en eneste én av dem var i stand til å utføre det arbeidet som du nå viser på bildene.
Gjentatte forsøk hos HELE ekspertgjengen. Rett og slett en SKAM, dersom det begrepet hadde eksistert i våre dager. Flaut, pinlig, udugelig og ubrukelig. De kleiner seg selv ut uten å bry seg. Triste greier.
Hadde du hørt på ekspertene, så hadde du garantert sikker hatt ett totalt omvendt oppsett av det du har nå og du hadde også fått ett annet sluttresultat.
Det har vist seg ja. Vi må ha "trua".
Ja er mye meninger ute å går.. Det jeg har gjort er jo egentlig mange som har gjort før meg med hell,i tilegg så er mange av delene billig og anonyme og kan ordnes/monteres selv hvis man har litt kunnskap, det er også fordel.

Mange som vil ha typ kl extreme grenrør, 531 topp, vx kam og kinasnurre osv. Det er liksom ganske feil å skrikete i mine øyne. Kaste bort mye penger på noe som ikke funker

Sent fra min SM-G975F via Tapatalk