Laga mellomstykker til spjelda i dag
Sent from my iPhone using Tapatalk
Laga mellomstykker til spjelda i dag
Heftig heftig når har du trua å ha dem klare på bil?
Tirsdagen i juleuka eller no sånt?
Neida, må jo av med toppen, og få laga det innsuget ferdig, så blir før snøen går
Ting tar tid...
Men har fått dreid litt, laga overganger, hylser så jeg får riktig avstand mellom spjeld, blendeplugger, begynt på trakter, knekt trykkammer osv.
Traktene er ikke helt ferdig, har bare en 2 aksa manuell dreibenk å jobbe med, så må lage en tabell med hvor mye jeg må ta på Y og X aksen på hvert kutt for å få riktig radie på traktene.
Kom gjerne med innspill og spørsmål.
Ola
Kult innsugsbygge, blir spennande og sjå det klart!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Nei, onkelen din slepper det Prøver å ikke herje der
Haha! Han som hadde merca? Var med en runde i vinter, totalt idiot uten kontroll spør du meg :P
Ei trakt ferdig
Før og etter:
1 stk ferdig:
Takk for TomX95 for hue
Porsche? Motorsykkel har det, Citroën xsara har det, flere som bruker det Er mange steg før den tid Lufta blir kjøla i intercoolern, men blir et underliggans rør med 15mm spor, et utgavningskammer så det blir likt trykk på alle porter
Kan være greit
Her er en ferdig, en ferdig dreid, og en som har radiedreiing igjen
Noen som er flinke til å sveise alu som vil komme med noen tips til en som ikke har gjort det så mye?
Har tilgang til et kemppi like/vekselstrøm med pedal
Tok et lite røsk i dag, reiv av toppen pga vannforbruk, var som fryktet gåen toppakning.
Ingen kommentar