Hei
Folk som har lagt opp nye ledningar for kraftigare pumpe, hentar dykk rett frå batteripolen? Korleis er det anbefalt å føre ledningane? Sett vel berre org leiara på relee for å styre pumpe med nye forsyninga?
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Hei
Folk som har lagt opp nye ledningar for kraftigare pumpe, hentar dykk rett frå batteripolen? Korleis er det anbefalt å føre ledningane? Sett vel berre org leiara på relee for å styre pumpe med nye forsyninga?
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Build it, tune it, race it, break it, fix it... Repeat
Er det ikke godt nok å jorde i karroseriet?
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Akkurat.
Da blir det som med Vitapro: " Det funker for meg." og det er helt supert.
Når det gjelder bensinpumper som i praksis ALDRI har tilstrekkelig kapasitet, så anbefaler jeg alltid at man VURDERER å montere stor kondensator när pumpen og trekker jordingsledningen til Dynamoens chassis. Resultatet blir målbart höyere volt inn på pumpen når bensinkravet er som höyest.![]()
Haha! Sant.. det lønner seg nok med kondensator ja, 1F burde holde i massevis. Får jo mye fra bilstereoverden til en kurrant pris
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt