Har redigert 1.posten litt
Fått påsveiset an kobling på returen
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Prøvemontert svinghjul men mangler arp fett også skal jeg sitte det rett hvis jeg må flytte triggern bak
Bremser fram montert, mangler å lage rør til kalipperne. Tips til dere som kjøper Ferrodo klosser: trenger ikke å være bolt on, da må det slipes litt ned på selve klossen.
Har idag demontert bakakslingen slik att min far får sandblåst den imorgen. Har funnet ut att det er en 1031 aksling og 3.31 utv
Kurant utveksling om du skal cruise litt etter litt større veier
Kurant til det ja men hadde håpet den ble artig å leke seg med å
Catchtank in the making
Men skal gjøre endringer, koblingene bør helst stå ved siden av hverandre så skal sveise igjen å borre på nytt
Stund siden det har skjedd noe her men har holdt på litt. Måtte skifte ut bremserørene og ellers gjort noe småtteri. Ellers holder jeg på å montere clutch, har skrudd igjenn med moment på svinghjulet så er bare å montere lamell, trykkplate og kasse.
Endelig er svinghjul, clutch, nytt utløserlager og girkasse på
Da har iallefall prøvd clutchen og den løser ut, mulig tar å forlenger pinnen for den løser ut når pedalen er nesten i bunn.
Da er det å begynne å koble sprut
Fått laget bremserør opp til mastern
Diff klar til montering iallfall.
Justerbare motorfester fra Scimec
Da har fått prøvemontert motor
Sent fra min SM-N975F via Tapatalk
Står litt stille, men venter på å få råd til å kjøpe mere deler noe som ikke er enkelt i disse korona tider. Men kjøpt nytt innsug, ble ett kl innsug og ny og bedre ic. Kjøpt hallgiver av Scimec så skal bygge om til fullsekvensiellt og skal handle 3" trykkrør av Torgeir etterhvert. Legg med noen bilder av maskinering som Torgeir har gjort, bla borret til vakuumnippler.
Begynt med å montere sprut og tilførsel til kraftigere forbrukere.
Har sysslet litt med oppkobling av sprut, gjenstår ett relé til til sprutet men der kobler jeg hovedstrømmen rett på batteriet. Og det gjenstår å montere jordingsskinne til sprutet.
Fungerer ikke å laste opp bilder lengre gjennom tapatalk.
Hvordan får jeg lagt inn bilder da?
Der, nå kom det
Lenge siden oppdatert her men har drevet på. Datasprutet er ferdig internt montert mener jeg, mangler å krympe noen krympestrømper og stripse litt.
Bakaksel er kommet under bilen og montert fjører og dempere, momentstagene er delvis montert(må finne igjen boltene som skal festes i bilen)
Har å kjøpt meg girkasse travers fra Andersson steel&speed å prøvemontert girkasse å.
Men tror jeg må sette motorfeste helt bak på braketten for jeg tror sumpen rører bremserørene på motortraversen.
Ellers har jeg fått Kl innsuget og intercooleren fra Torgeir. Prøvemontert innsuget å tror det blir rått
Noen bilder