Bilen til lowteck, er det den lilla som køyrer street legal? For den er jo berre rå
Sjekka den nippelen over gasspjeldet for tilkoplingslange til vakumklokka, der var det passasje ja
Eg kopla til slangen der, men opplever då litt småfusking i frå 4-5000omdr på 2.gir, er det hensiktmessig å prøve å kopla til vakumklokka på trykkboksen?
Eg eksprimenterte litt igår med å slipe ei nål til, for å få høg AFR på cruise - syns det er litt kjekt å prøve det når eg veit at resten av motoren er som den skal
Kva område bør eg ha AFR på full gass? Ca 13 eller bør den lavere når eg har turbotrykk?
Har sett at det er mange nåler
eg fant ei engelsk side, meinar det var noko Lotus... og der låg det ei exel fil med nåler og den tok ingen ende
Men fann mange av volvo sine nåle betegnelsar der. Fann også eit kart som viser kor på nåla det må slipast på dei forsjellige områda på nålene for å påvirka blandingsforholdet på tomgang, cruise og pickup og fullgass
Det kartet er printa ut og heng i garagen
Har sett litt på turboar, men har ikkje erfaring med å plukke ut ein som er passande til min motor. No har eg jo berre brukt den som eg fikk med når eg kjøpte motoren. Men, er f.eks ein Holset HX35-8 passande? Har sett litt på den, mest ut ifrå pris...
Planen er å få tak i ei M46 kasse frå ein turbobil med speedometeruttak, var det slik at alle M46 kassene er like og eventuelle forsjellar ligg i OD delen?
Bør eg skifte ekspansjonstank? Ser at enkelte har gjordt det, og har grønt lok på tanken. Kva fordeler er det med dei "turbotankane" samanlikna med den tanken eg har idag?
Ser at pedersen racing har 2 stk forsterka trykkplater, ei frå Sachs og ei frå KL Racing. Den frå KL Racing kostar kun kr 1650,- er det nokon som har prøvd den?
Kunne tenkt meg å testa den billegaste i og med at det er budsjett bygg det handlar om
Eg har ikkje drifting ambisjonar
Så ein organisk lamell med forsterka trykkplate skulle vel passe meg ganske så bra, men har jo lyst til å lade 1,1 - 1,3 bar
Så skal eg heller la vere lade tryk på 5. gir på M47 kassa.