Kalipene passer ikke rett på bak da må man skjere ut i bremseskjoldet. Det beste er og bytte til r skjold det gjorde jeg
Kalipene passer ikke rett på bak da må man skjere ut i bremseskjoldet. Det beste er og bytte til r skjold det gjorde jeg
Bremseskjold kommer i veien ja, men det gjelder jo også for skivene som er mye større. =p Men i forhold til bolthullene passer de rett på.
Foran er ikke R skjold å oppdrive fra Volvo lenger, de har endret til noen som er mindre. Antar de er tomt på lager. Jeg endte opp med V8 fra XC90 istede da de var større.
Bak mener jeg å huske at R fortsatt var tilgjengelig.
Så flott! Da er det jo bare å smekke rett på! Var litt nervøs for at det bare passet påAWDutgaver eller noe sånt. Hvordan er det med felger? Har jo noen 17" vanlige billig felger jeg har på sommern.. Det står bare 17x7,5. Må man ha R felger for at kaliperne skal få plass?
2001 V70 T5
Caliperne er store, og bygger mye utover, så 17" pleier den å være kresen på. 18" og 19" er mye enklere, alternativt spacere, men da sliter du jo med godkjenninga hos biltilsynet. =p
Jeg skjønner 18" vil kanskje passe nesten uansett? Blir visst et litt dyrt prosjekt dette! hehe
2001 V70 T5
Er dessverre ikke så mye annet å gjøre enn å prøve. Vet det finnes en tråd et sted med felger som passer, men husker ikke hvor. Ikke her på vccn er jeg ganske sikker på, muligens swedespeed.
Har gått en god stund siden jeg la inn bestilling på Vparts nå, men da har de sendt en pakke på 13kg, så det betyr nok at de har resta noe her vil jeg tro. 13kg er nok altfor lite for alle 4 calipere regner jeg med. For lenge sida jeg skrudde på de til at jeg husker vekta. =p
Henta pakka nå. Jaggu var alle 4 calipere oppi der, var mye lettere enn jeg huska. Finish på calipere er absolutt ikke noe å hoppe i taket for. Mye sår og manglende lakk. Hadde vært artig med en metallanalyse, men sånt ernte gratis, så det blir vel prøvemontering for å se litt mer på holdbarhet.