Har klart å få av antiskrens og antispinn men da måtte jeg sladde flere runder på en plass og dette tar lang tid. Noen som veit om en raskere måtte?
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Har klart å få av antiskrens og antispinn men da måtte jeg sladde flere runder på en plass og dette tar lang tid. Noen som veit om en raskere måtte?
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
-X- 1997 VW Passat 1.8T 220hk - Audi S4 coiler, Audi S4 dyser, steg 1 tuning
-X- 1996 Peugeot 605 2.0T 150hk
-X- 1988 Mazda RX7 FC Cab 270hk - RacingBeat turboback eksos, DT Rtek7 steg 1.5
2003 Volvo S60 2.5T AWD 300hk+ - Ferrita downpipe, BSR cat-back, Bosch EV14 550cc, TD04HL-19T, Snabb innsugsrør, Hilton Tuning steg 3
Det er så tilfeldig hvor fort den slår seg av om du skal snurre den vekk. Iblant skjer det fort, iblant nekter min å stenge seg uansett. Derfor tar jeg sikringa når jeg skal ha det virkelig gøy :PABSer kjekt, men alle lærer seg pumpebremsing på glattkjøring, burde gå greit i slike tilfeller!
-X- 1997 VW Passat 1.8T 220hk - Audi S4 coiler, Audi S4 dyser, steg 1 tuning
-X- 1996 Peugeot 605 2.0T 150hk
-X- 1988 Mazda RX7 FC Cab 270hk - RacingBeat turboback eksos, DT Rtek7 steg 1.5
2003 Volvo S60 2.5T AWD 300hk+ - Ferrita downpipe, BSR cat-back, Bosch EV14 550cc, TD04HL-19T, Snabb innsugsrør, Hilton Tuning steg 3
-X- 1997 VW Passat 1.8T 220hk - Audi S4 coiler, Audi S4 dyser, steg 1 tuning
-X- 1996 Peugeot 605 2.0T 150hk
-X- 1988 Mazda RX7 FC Cab 270hk - RacingBeat turboback eksos, DT Rtek7 steg 1.5
2003 Volvo S60 2.5T AWD 300hk+ - Ferrita downpipe, BSR cat-back, Bosch EV14 550cc, TD04HL-19T, Snabb innsugsrør, Hilton Tuning steg 3
Sikring 19 under panser er motorstyrenhet
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
La meg gjette, oljebrenner?
Tenkte ikke over det vettu!
Sjekk i manualen, skal være to sikringer tilABSunder panseret. Når den ene ikke er 19, sjekk om den andre er 14, stemmer det så tar du ut den andre tilABSsom vi ikke vet hvor er for øyeblikket. Ellers må du bare prøve en og en av de to til det funker som det "skal"
-X- 1997 VW Passat 1.8T 220hk - Audi S4 coiler, Audi S4 dyser, steg 1 tuning
-X- 1996 Peugeot 605 2.0T 150hk
-X- 1988 Mazda RX7 FC Cab 270hk - RacingBeat turboback eksos, DT Rtek7 steg 1.5
2003 Volvo S60 2.5T AWD 300hk+ - Ferrita downpipe, BSR cat-back, Bosch EV14 550cc, TD04HL-19T, Snabb innsugsrør, Hilton Tuning steg 3
Har abs på nr 1 og 2
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
-X- 1997 VW Passat 1.8T 220hk - Audi S4 coiler, Audi S4 dyser, steg 1 tuning
-X- 1996 Peugeot 605 2.0T 150hk
-X- 1988 Mazda RX7 FC Cab 270hk - RacingBeat turboback eksos, DT Rtek7 steg 1.5
2003 Volvo S60 2.5T AWD 300hk+ - Ferrita downpipe, BSR cat-back, Bosch EV14 550cc, TD04HL-19T, Snabb innsugsrør, Hilton Tuning steg 3
Tar man ut sikring nr 1:ABSså får man bort antiskrens, antispinn og ABS
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Og sikring 2 er også medAWDda vil jeg tro?
-X- 1997 VW Passat 1.8T 220hk - Audi S4 coiler, Audi S4 dyser, steg 1 tuning
-X- 1996 Peugeot 605 2.0T 150hk
-X- 1988 Mazda RX7 FC Cab 270hk - RacingBeat turboback eksos, DT Rtek7 steg 1.5
2003 Volvo S60 2.5T AWD 300hk+ - Ferrita downpipe, BSR cat-back, Bosch EV14 550cc, TD04HL-19T, Snabb innsugsrør, Hilton Tuning steg 3
Kan teste til helga
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk