Føkk. Den ene filmen var for lang. Må kutte den inn litt.
Liker det jeg ser !!![]()
Peugeot 306 GTI 6 2000 mod - Sommerbil
Volvo 940 b230 fk 1996 - Selges
Tror jeg har endel bilder av deg, se hva jeg finner..
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Er det 17 eller 18" felger når jeg tenker meg om ?De han hadde forand på filmene altså !
![]()
Ser du fikk bra driv på siste videoen der! Angrer som bare det på at jeg ikke dro nedover i helga :(
Kjører du med m90?
utrolig råe filmer! ser ut som at bilen går godt og ligger godt på asfalten og. som alle andre før meg har kommentert så er arbeidet her veldig bra.
Filmene blei gromme ja! Skulle bare hatt litt stivere stativEr egentlig til mobil det stativet der
![]()
Ta sjansen på noen bedre bakdekk neste gang? Syns du punkterte ganske fort..
![]()
Volvo 242 L 77 B19A
Vært litt fraværende det siste året, går med planer om å kjøpe bil igjen
Var fin den siste filmen der, satt og så på den med headset på full guff og spiste kvelds/nattmat nå..
Virker som en skikkelig moro bil..
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Utrolig rått bilde, Anders!
Ja, må satse på mye bedre bakdekk neste gang. Kanskje gå opp i felgdim på herjehjula og finne noen som tåler litt varme. Problemet er at dekka blei så varme at alle hjula gikk fra mye og greit mønster til en lefse av gummi og armering alt for fort. Virka som mønster og alt bare bretta seg vekk.
Blei bra den filmen og. Den siste sladden før hjula punkterte på 7:00 var litt morro. En sladd fra slaktern og til midt i langsvingen hvor hjulet forsvant.
Spiste hjul ja. Bare 15" hjul som gjorde at ting vrenger seg og blir pressa ganske hardt når ting skjer der ute. 17" med gamle gamle drit harde vinterhjul hadde vært konge![]()
får smake turtallssperre den motorn din
synd dekka ble borte så fort da. så andre som kjørte flere runder med mye blårøyk og 15"hjul, bla den røde 242n med runde lykter og turbofemmer.
volvo 240 turbo 87mod (prosjekt)
volvo v70 turbo 98mod (bruksvogn)
Så ut som om oppsettet funket braMå sitte på en tur når jeg kommer hjem fra ferie
![]()
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Ser bra ut christian! rå den siste sladden før dekket gikk i lufta!
Synd vi gikk tom for dekk så fort, vi får satse på flere og bedre dekk neste gang!![]()
korleis syns du bilen var og kjøre på bane med multilink i forhold til stiv aksling då?
Har noen filmer jeg også, både onboard å fra da jeg sto på banen
Skal få lagt dem ut etterhvert, måtte bare kjapt innom å kikke på forumet her![]()
Yeah, kan bare ha hatt litt uflaks. Veit ikke om det bare var uflaks med dekka eller om det kan ha noe med multilinken å gjøre. At å sladde med camber gir bedre grep og økt dekkvarme pga det eller noe.
Skal nok kunne få til det. Du har mobilnr mitt du?
Yup, hengerlass med bedre dekk neste gang.
Haha!Kan få turbotrykk helt fra starten av jeg og sålenge jeg holder motoren over 3000 rpm når jeg drar igang
. Men gjorde ikke det der. Men som du sier, største forskjellen på stor turbo kommer først når man legger inn tredje giret.
Lenge siden jeg har sladdet med stiv aksel, så veit igrunn ikke, husker ikke åssen det var. Men multilinken fungerte hvertfall bra å kjøre/sladde med. Slyngdiffen havarerte faktisk heller ikke og sperrer nok til at jeg fikk kastet den i sladd hele tiden bortsett fra en gang eller to når jeg spannt rett frem.
Men trenger nye foringer overalt og en firehjulskontroll til neste gang, har jo ikke tatt firehjulskontroll på den i heletatt mens jeg har hatt den, ikke etter jeg bygde om til multilink eller. Men foringene er så slitne overalt at det gir seg etter.
Den siste filmen var hel rå ! Særlig siste sladden før dekket kvelda, helt vilt !Sitter å smiler jeg, er bilen sin detta !
![]()