Hadde prøveskilt på den her omdagen
Morro å kjenne at understellet er on point og den går veldig godt, den skal ha det![]()
Bilde fra prøvekjøringa (Besøk i nabobygda hos en kammerat):
Det trasige var det att turboen jeg fikk med motoren viser seg å være deffekt.... Lader godt og alt slik.. Men den lekker olje inn i ladelufta..
Det røyk så inne i helvettes blått når jeg kjørte... Har bestilt remanufactured turbo av akkurat samme typpa, så håper det blir bra når den kommer på.
Kanskje ikke godt å se, men rant olje ut av trykkrøra når jeg kikkasjekka veivhusventilasjonen, noe puster det, men er ikke den som gjør disse mengdene.
Kjører jo enkeltmassesvinghjul, men hadde allerede kjøpt clutch og trykkplate te dobbeltmasse. Trykte dette sammen, men er ikke en god kombo. Går sikkert på bane, men ikke komfortabelt i en slik bil. Trur jeg skal få det godkjent slik, men skal det gjøres noe blir det første punkt på lista med fjæra lamell.
Ser ut som oljelekasje jobben min er vellykka, har ikke sett noe som helst under der nå![]()