Trykktesting etter forrige gang avslörte at han hadde kjört med store lekkasjer i trykksystemet og noen andre småfeil. Denne gangen var alt på stell inkl. dragslicks med i underkant av 1 BAR trykk. I dag ble han kval 1 med tiden 7,705 på 201 M med en beste 60 ft. tid på 1,66 sek.
Nesten ikke til å tro med to stk. enkle originalforgassere og pumpebensin på neddreide A-stempler, en budsjettportet 530 topp og en etterhvert eldgammel og misbrukt 51mm IRX450 turbo.
Han kjører en IRX450 turbo som han opprinnelig kjøpte brukt av meg for ca. 10 år siden, solgte bilen videre og kjøpte så turbokittet tilbake etter rundt 8 år.
I Precision tall blir det 5155A/R0.78.
Den 940'en er blytung original automat brukbil som kjøres til og fra jobb, kun modifisert med en trimmet motor med EFR7064 turbo (var det vel) og en Viper geakasse med tunge 2,66:1 på 1. gear og ekstra store hjul.
Synd at den ikke har M90 kasse.