Løfter denne igjen.
Noen som har testet og kan gå god for 850 T5 fjæret lamell?
Løfter denne igjen.
Noen som har testet og kan gå god for 850 T5 fjæret lamell?
1991 Volvo 740 GL (Turbo) (B200FT) 200 hk / 320 Nm
2007 Volvo XC90 3.2 AWD aut Summum (B6324S) 232 hk / 320 Nm
2015 Volvo V70 D4 AWD aut DynamicEdition (D5244T12) 230 hk / 500 Nm
Ingen?
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
1991 Volvo 740 GL (Turbo) (B200FT) 200 hk / 320 Nm
2007 Volvo XC90 3.2 AWD aut Summum (B6324S) 232 hk / 320 Nm
2015 Volvo V70 D4 AWD aut DynamicEdition (D5244T12) 230 hk / 500 Nm
1991 Volvo 740 GL (Turbo) (B200FT) 200 hk / 320 Nm
2007 Volvo XC90 3.2 AWD aut Summum (B6324S) 232 hk / 320 Nm
2015 Volvo V70 D4 AWD aut DynamicEdition (D5244T12) 230 hk / 500 Nm
Hehe. Hvor lang "innkjøringtid" regner du da?
1991 Volvo 740 GL (Turbo) (B200FT) 200 hk / 320 Nm
2007 Volvo XC90 3.2 AWD aut Summum (B6324S) 232 hk / 320 Nm
2015 Volvo V70 D4 AWD aut DynamicEdition (D5244T12) 230 hk / 500 Nm
Dette gjelder noe annet, men
Jeg har en RAC clutch på min B21 motor. RAC platen har mindre åpning i senter enn de andre trykkplater har så den tilhörende RAC lamellen har fjäret senter med mindre diameter enn vanlig. Når lamellen skulle byttes så viste det seg at den nye hadde örlite mer metall rundt festenaglene på det fjärede senteret enn den originale RAC lemellen og dette tok borti trykkplaten. Lösningen ble noen minutters justering med Dremel.
Dette er bare å sjekke å korrigere FÖR du monterer.
Regner med at det er senter på lamellen som tar bort i svinghjulet siden fjæra lamell er vesentlig tykkeren enn ufjæra. Får sjekke godt før montering ja.
Ingen ubalanse med deg ved justering med Dremel?
1991 Volvo 740 GL (Turbo) (B200FT) 200 hk / 320 Nm
2007 Volvo XC90 3.2 AWD aut Summum (B6324S) 232 hk / 320 Nm
2015 Volvo V70 D4 AWD aut DynamicEdition (D5244T12) 230 hk / 500 Nm