Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 291

Tråd: B230FK enkel "NO CHIP" tuning.

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #10
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.650
    Antall takk

    Standard

    Dette blir den samme gamle diskusjonen rundt kompresjonsforhold, oktantall og tenning. Så vidt jeg husker fikk Zeeker mer enn nok problemer med höye temperaturer på banekjöring selv med betydelig redusert ladetrykk og jeg mener at dette er pga lav effektivtet som en fölge av overdrevet tenningsretard. Jeg mener også at tenningskartet ditt er ekstremt. Er spent på hvordan inducerbladene på turbinhjulet ditt ser ut.

    Hvor mye ett kambytte klarer å endre i positiv retning gjenstår å se, men jeg er ikke spesielt optimistisk for öyeblikket da jeg mener at hovedproblemet er noe annet enn kammen.
    Sist endret av Batland; 17/04/18 kl 21:05

Lignende tråder

  1. Svar: 12
    Siste post: 16/09/14, 23:39
  2. Kan dette virke? ("Chip" tuning)
    By Jan Olav in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 0
    Siste post: 15/07/13, 14:19
  3. God "bolt-on" clutch til b230FK+M45/M47
    By HarryVolvo in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 13
    Siste post: 02/09/11, 16:41
  4. Kjøpsråd V70 97-00 - Beste "tuning" utgangspunkt osv?
    By Rebus in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 7
    Siste post: 30/07/11, 18:32

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •