Da er toppen ferdigporta og modifisert, så nå er den levert til en lokal bilcrosskar for å frese ventilseter til 46-38mm ventilene. Jeg skal måle volum i forbrenningskammrene etter ventilene er på plass, så skal jeg vurdere hvor mye den må høvles for å oppnå brukbart kompforhold. Nå håper jeg dette gir meg rundt 160hk sammen med kg002 kammen og 2.5" hjemmebygd eksos, grenrør og modifisert luftinntakMen... Med blod på tann har jeg tenkt å bestille to 48mm itb med innsug, nytt 215mm svinghjul med trigger, og jeg har alt tinga på et nytt datasprut fra Dre-racing
Handla i samme slengen en 531 topp jeg kan få bruk for. Dette vil ikke bli ferdigstillt med datasprut før 940en er ferdigmappet og bremset, bare så det er sagt
Går også i tankene om 86mm veiv, for nå har Grinden Motorsport fått inn nyproduserte 86mm veiver til en veldig fin sum. Men som sagt, bare planer og fantasier foreløbig
Sent fra min SM-G390F via Tapatalk