Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 291

Tråd: B230FK enkel "NO CHIP" tuning.

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.651
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Liland Vis post
    Nei, definitvt ikke, men EV14 kontakt er alltid en god idé.
    Som du ser står det "Dual cone spray". Dette betyr at dysen spyler bensinen inn i kanalen i en liggende V-form som er tilpasset 4V motorer. Én stråle til hver ventil, akkurat som 968 dysene. Alle 2V motorer har så smale innsugskanaler at slike dyser i praksis vil pisse oppetter veggene og dette ødelegger forstøvingen. En revva løsning som utrolig nok veldig mange velger å bruke.
    Sist endret av Batland; 30/12/17 kl 13:35

Lignende tråder

  1. Svar: 12
    Siste post: 16/09/14, 23:39
  2. Kan dette virke? ("Chip" tuning)
    By Jan Olav in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 0
    Siste post: 15/07/13, 14:19
  3. God "bolt-on" clutch til b230FK+M45/M47
    By HarryVolvo in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 13
    Siste post: 02/09/11, 16:41
  4. Kjøpsråd V70 97-00 - Beste "tuning" utgangspunkt osv?
    By Rebus in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 7
    Siste post: 30/07/11, 18:32

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •