Skulle jo ha lastet opp noen bilder her, men hele photobucket er rævkjørt, alle bilder borte!!!. Dem krever 400$ for oppdatering
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Da er det vell bare å kaste inn håndkle her desverre... Men følg meg gjerne på Facebook CA Motorsport
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Så på facebook. Begynner virkelig å ta form
Bilen er lakkert inni nå. Sjekk Facebook for bilder
Du kan hotlinke bilder fra facebook.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
Ja mulig. Hele tråden er ødelagt uansett så gidder ikke begynne engang
Vis du gidder så veit jeg åssen du kan redde den, men det tar nooen timer
Ser at alle bildene er redda, veldig bra jobbet Skal se å få somlet meg til å bli betalende medlem snart slik at jeg får kjørt på med updates igjen
Bare å melde seg inn på OMS, da får du medlemskap for 2018 også
Dette er jo mye gammelt nytt for dere som følger med på facebook, men kan legge det ut alikevell
Jeg har desverre kastet inn håndkle ang breddingen. Vi innså at det ble alt for mye jobb å få dette strøkent da jeg ikke er noe karosseri-maker i utgangspunktet.. Skal jeg i det hele tatt bli ferdig med bilen var dette veien å gå.
Ny skjerm på høyresiden og begge hjulbuer bak nye. Her gjenstår kun innerhus på venstre side så er bilen klar for sparkling utvendig ������
Men ellers! Klargjøring for å få litt farge på buret
Bur ferdig
Ny dash
Måtte lage et lite panel
Eksosen inni bilen ferdig
Her er det gjort klart for lakkering inv etter en hel dag med maskering
Ferdig inv
Pedalboks montert
Sikringsboks
EGT's
Så fikk jeg super gave av kjæresten (igjen)
Sist endret av Amundsen T5r; 01/11/17 kl 21:17
Kule dei trykkrørs klemmene! Korleis fungerer låsinga på dei?
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Vts-racing på Facebook Ja disse er av god kvalitet!
Fått laget meg en litt mer seriøs og solid tralle
Laget disse klossene med "V" spor slik at bilen er låst
Begynner å bli noen timer her kjenner jeg... Glad denne skjærmen ble en byttejobb
Godt jobba Godt gjort å se egne begrensninger! Det pleier å gå andre veien
Sent fra min SM-G390F via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Keep It Simple, Stupid som de sier hehe
Dette blir bra Amundsen
Sent from my iPad using Tapatalk
1990 Volvo 240
Selger orginal svinghjulet hvis noen trenger.
Fint om du hadde lagt ut bilde av det, og fortalt oss hvilken innsprut det passer til. :-)