Prøver igjen... Virker merkelig at ingen har erfaringer å dele om S80... Noen må vel ha kjørt de? Eid en? Har lett gjennom trådene her, men er lite å finne. Lurer på å kjøpe S80n/S80II D5 aut., men er umulig å finne info om disse. Er det samme understell som V70? Samme girkasse? Spytt ut! Hva som helst! Som sagt; veldig lite info om disse bilene!

Svar med sitat
Hadde ein svart 2004 modell S80 med 2,0 T og automat. Du har sikkert sett den når eg har vore på besøk i Østvik. Kjempegod å kjøre, men veldig tørst. Vanskelig å få solgt.

(Vi har en c30 du kan få kjøpe
) Er en D5 som er aktuell, har en XC bensiner fra før av, og med dagens uklarheter m bomringer, avgifter, osv, så vil jeg ha en bil m bensin, og en med diesel. Ser de er tungsolgt ja. Få som blir solgt på Finn. Men også få som kommer for salg. Kjører 10 mil for dagen, så er ute etter en komfortabel bil å kjøre, og tenker s80 er kurant. Vet XC’er har problemer med kassa på dieseler, men er det det samme med s80n/S80II? Og innbiller meg at s80n er lettere å skru på... De blir vel ikke mindre tekniske med årene... Har ingen spesifikk bil i siktet, men en godt utstyrt en med ca. 150-160 på telleren hadde vært kurant. Så hvis noen vet om en...