Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
Det er langt i frå uvanleg at desse kassene havarerar før det er gått 200k, RATS har heilt rett i kva dei seier. Hovudgrunnen skal vere altfor aggressive girskift i software, for å få ned sluring mellom gira. Sannsynlegvis er einaste håpet for å få kassene til å overleve, hyppige girskift frå dei er nye, tek ein over ein bil som er gått meir enn 100k blir dette rein bingo.

Er det krok på bilen? Og ja, eigaren treng ikkje å ha merka stort av dette, kom veldig brått på på vår bil, utan noko voldsomme forvarsel, og tippar på at det er omtrent same skaden. Tenker det blir ei byttekasse her.
Må da være måte på overdramatisering.
Er vel ganske langt mellom x70II serien som faktisk har hatt behov for å bytte kasse. Leser ikke mye om det på forumene iallefall.
Skal sies at programvaren fra 2008 og opp til min som er en 2013 har forandret seg mye og blitt betydelig bedre.

Med dette mener jeg mye av det Rats sier stemmer bra, men det gjerne på eldre modeller med dårlig kjøling til girkassen og dårlig programvare.

I tilfellet til TS så kan det være en haug med andre feil som har skjedd, men jeg har mine tvil til at det nødvendigvis er en svakhet med girkassen som har årsaken problemet hans.