Jeg har hatt vel mye å tenke på i senere tid, så jeg har ikke fått fulgt med. Men om det er interesse så må vi se om vi kan lage til et nå i desember? Jeg kan dog av familiære årsaker ikke si med sikkerhet at jeg kommer.
Jeg har hatt vel mye å tenke på i senere tid, så jeg har ikke fått fulgt med. Men om det er interesse så må vi se om vi kan lage til et nå i desember? Jeg kan dog av familiære årsaker ikke si med sikkerhet at jeg kommer.
Noen som har tenkt seg på årets vårmønstring torsdag 05/05? Eventuelt om VCCN har stand?
2019 XC90 T8
2016 E-Golf
"Men don't faint. We take unintended, decisive naps."
- Bob Kelso
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
- Benjamin Franklin
Hva med å dra igang ett treff her i Bergens regionen nå i oktober/november?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
97' Volvo 940 Turbo *SOLGT*, 02' Volvo V70 2.0T *SOLGT*, 08' V50
Blir det noe mer treff før jul? Eventuelt om det enda er opplegg på gamle Ikea første søndag i mnd?
2019 XC90 T8
2016 E-Golf
- Bob Kelso
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
- Benjamin Franklin
Har vel vært ganske labert dessverre, ikke noe organisert på en god stund. Burde kanskje dratt i gang noe snart.
Forslag til tid og sted?
Hadde vært kjekt med et lite treff før julen setter inn
Bor vel ganske sprett de fleste av oss, men vet ikke hvordan det var med Åsane? Virket som at det var et greit sted å ha det? Jeg er nå uansett veldig åpen for forslag Om det blir litt kjøretid har ikke det noe å si for min del ihvertfall
2019 XC90 T8
2016 E-Golf
- Bob Kelso
- Benjamin Franklin
Hadde vært hyggelig med Volvotreff, kan jo foreslå øyrane torg i Arna då??
Hvilken dato passer for folket? 16.-18/12 er jeg muligens bortreist, men ellers ingen planer
2019 XC90 T8
2016 E-Golf
- Bob Kelso
- Benjamin Franklin
Dette må vi får til då
Volvo V70 2006 modell D5
Volvo V70 2013 modell D3 R-design
Vw T1 1961 9 seter
Hadde håpet på litt mer interesse og engasjement rundt det, men er selvfølgelig forståelig at man gjerne ikke prioriterer dette på denne tiden av året Men jeg stiller ihvertfall opp såframt det blir en dato jeg kan! Kan for øvrig oppdatere med at jeg reiser vekk 16/12, og blir da vekke fram til 20-21/12
2019 XC90 T8
2016 E-Golf
- Bob Kelso
- Benjamin Franklin
Altså for meg er det akkurat det samme
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
97' Volvo 940 Turbo *SOLGT*, 02' Volvo V70 2.0T *SOLGT*, 08' V50
Ser de har møtt onsdager før, skal vi oppretteholde den, eller er det ønsker om andre dager, eventuelt en helg?
2019 XC90 T8
2016 E-Golf
- Bob Kelso
- Benjamin Franklin
En søndag e det ikkje det beste ? Blir jo fort mørkt no om du skal stå ute
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volvo V70 2006 modell D5
Vw T1 1961 9 seter
Jo, blir vel fort mørkt ja Men da slenger jeg ut et forslag: Søndag 11/12 kl. 14. Så er det bare å komme med innspill og/eller flere forslag.
2019 XC90 T8
2016 E-Golf
- Bob Kelso
- Benjamin Franklin
Det høres bra ut på øyrane torg då?
Volvo V70 2006 modell D5
Vw T1 1961 9 seter
Øyrane Torg ja, glemte å skrive stedet, beklager
2019 XC90 T8
2016 E-Golf
- Bob Kelso
- Benjamin Franklin
Du er tilgitt
Volvo V70 2006 modell D5
Vw T1 1961 9 seter
Børge Vikebø , har du mulighet for å oppdatere overskrift?
Øyrane torg søndag 11/12 kl. 14
2019 XC90 T8
2016 E-Golf
- Bob Kelso
- Benjamin Franklin
aarnes er tilgitt, siden jeg satt og fakturerte over en lav sko når innlegget ble sendt
Jeg får se om jeg kan stikke nesen innom
E dere der endå ?
Volvo V70 2006 modell D5
Vw T1 1961 9 seter
E lite stykke unne men e på vei til arna e i øystese
Volvo V70 2006 modell D5
Vw T1 1961 9 seter
Noen planer for et volvotreff nå på nyåret?