Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  65
Side 17 av 20 FørstFørst ... 7 15 16 17 18 19 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 425 av 492

Tråd: Øygard sin 940se

  1. #401
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    Innlegg
    4.996
    Antall takk

    Standard

    Det er to mil fra lom til meg, men kan møte deg i lom vettu

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  2. #402
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja ok, du høyrer frå meg når eg veit
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  3. Takk HansOla takket for denne posten
  4. #403
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Då er bilen henta heim frå lagring og jekka opp framme for å skifta til vinterhjul. I samme slengen tenkte eg å sandblåsa litt rust her og der før eg tar han ut i saltet igjen, bilde av detta kjem sikkert når eg har gjort det. Det er snart tid for EU-kontroll, og då veit eg om at ei berekula og eit endeledd må skiftast, detta har eg allerede kjøpt inn, og so må eg fiksa absen, som har begynt å lysa på, har fått ut feilkode 152, som er brudd i kretsen til høgre framhjul, so skal måla litt på det. Såg og at den ringen består av ikkje so veldig mykje meir enn rust, men trur ikkje det er grunnen til lyset.

    Ein nedtur var at eg oppdaga nettopp no, når eg skulle kjøra heim, at det draup kjøleveska frå den øverste pakningen på vannpompa. Ikkje lite heller, det draup sikkert kvart femte sekund når bilen gjekk på tomgong, so det blir nok ny vannpompa, sjølv om den egentlig er i orden, for eg har dårleg erfaring med å montera på igjen gamle vannpumper (242en).

    Det blir sikkert ei oppdatering med bilde snart, må berre få gjort litt først sånn at eg har litt å ta bilde av.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  5. #404
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Klar for å sjå dagens lys etter gammalt


    Og so kjeda eg meg litt ein dag, so eg tok eit gammalt og ødelagt blinkelys og prøvde å laga sidemarkeringslys sånn som nyare Volvoar har. Lagde berre hol i rflektoren sånn at det lyser ut på sida der og, og so la eg på oransjefilm. Bytta fort tilbake til originalt, detta var berre eit eksperiment fordi eg kjeda meg








    Som dåke ser blir kaliperane raude, trur det blir fint i lag med den raude refleksstripa på støtfangarane.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  6. #405
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    Innlegg
    1.933
    Antall takk

    Standard

    siden refleksstripa er såpass tynn, å du vil matche calippere, så kanskje vært pent med svart calipper med rød calipper/klaveholder ? lakke hele greia rødt vil kanskje bli too mutch mtp at hele calipperen blir ganske stort i forhold til den tynne stripa på fangerene!?

  7. #406
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    Innlegg
    4.996
    Antall takk

    Standard

    Jeg har rød klave og sorte kaliper på 740n Syns det var litt kult

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  8. #407
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja kanskje, men no har eg jo ikkje veldig stor åpning i felgane, so trur det går bra. Prøver med det sånn, det er jo lett å fiksa viss eg får lyst til det
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  9. #408
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Detta har tatt long tid, men no har eg fått tatt den rusten eg hadde tenkt å ta i denne omgong. Gjenstår berre litt lakk på venstre framskjerm. Har skifta
    ABS
    -sensor høgre framme og, so no virkar ABSen. Må skifta høgre berekula og venstre indre endeledd, fiksa handbrems, veivhusventilasjon og få bakbremsane til å halda kjeft før EU-kontroll, håpar det ikkje blir so mykje meir. Bilde kjem seinare.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  10. #409
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Som sagt hadde eg av plastinnerskjermane for å stoppa litt rust som var begynt å komma inni der og på nåken av hjulbuane.
    ABS
    -sensoren hf blei skifta og etter det har eg ikkje sett meir til
    ABS
    -lyset
    So kjørte eg bilen nåken dagar, med vinterdekk, for det er ei god stond sidan. Det vart fint med dei felgane, skulle vel helst hatt dei på sommaren.





    Tok bilen med på jobb for å skifta høgre berekula og venstre indre endeledd, oppdaga då at begge ytre endeledd var beguynt å bli dårlege og. Gjekk bort på ein butikk rett bortanfor der eg jobba, 10 minutt før dei sku stenga og dei hadde heldigvis det eg trengte på lager, so då fekk eg skifta alt samtidig og justerte spissinga. Nåken dagar seinare var det EU-kontroll, då fekk eg feil på handbremsa. Det var ikkje so rart for mekanismen der sto heilt fast på høgre sida. Kjøpte nye sko med monteringssett og justeringsskruer til 240, blei veldig bra, og bilen vart godkjent.



    Etter å ha eigd bilen i over 4 år var det på tide med ein litt skikkeleg vask innvendig fant eg ut. Eg har jo støvsugd av og til før og, men no vart alt vaska skikkeleg, og det gjorde det mykje trivlegare i bilen. Spesielt sidan han har stått eit år og, og det var litt antydning til mygla rundt brytarane til setevarmen, men no vart det veldig fint
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  11. #410
    Registrerte brukere Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    Innlegg
    8.132
    Antall takk

    Standard

    En vask gjør stort sett susen på alle biler. Trivelig å se at noen tar vare på denne generasjonen også. Blir mest brukt opp eller totalt ombygget
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  12. #411
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Liker at du tar så godt vare på denne og at du beholder den original nesten alt på vccn er skamsenking og trimming så
    er godt og se noe annet også

  13. #412
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Svirre Vis post
    En vask gjør stort sett susen på alle biler. Trivelig å se at noen tar vare på denne generasjonen også. Blir mest brukt opp eller totalt ombygget
    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Liker at du tar så godt vare på denne og at du beholder den original nesten alt på vccn er skamsenking og trimming så
    er godt og se noe annet også
    For meg er detta ein god bruksbil som eg vil prøva å halda liv i so lenge som mulig og ta vare på. Mange som pendlar 12-13 mil kvar dag vil nok gjerne ha nyare bil men 940en klarar den jobben heilt fint og det er ein komfortabel bil. Økonomisk er det heller ikkje so gale. Denne bilen blei kjøpt for 4 år sidan for 8500 kr so verditap er ikkje nåke tema. Forbruket på0,85 på mila er til å leva med med tanke på at bilen er so billig å vedlikehalda. Trimming og skamsenk er eg intressert i, denne har nok krefter til å følga trafikken og ein del til, meir enn det treng eg ikkje. Eg brukar bilen til alt mulig og ofte på dårleg vei so litt bakkeklaring er kjekt å ha.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  14. Takk kimar takket for denne posten
  15. #413
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Litt morsomt med tilfeldigheter samme år og samme måned som du var på Europa tur med denne så var jeg på tur alene fra Lindesnes til nordkapp med 740 en jeg hadde.
    Gjennom Sverige og Finland 5600 km på 10 dager og sov inni bilen var stv

  16. Takk Øygard takket for denne posten
  17. #414
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Det høyrest ut som ein artig tur, er jo nesten lika longt og. Det blir nok fleire longe turar med denne, kanskje ikkje fullt so longt som sist, har ingen konkrete planar, men det blir nok fleire liknande turar håpar eg. Det er no veeldig grei bil å kjøra longt med Det som er problemet med å reisa gjennom Sverige er at det blir so dyrt og bilen er stappfull med volvodelar etter første dagen
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  18. #415
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Det høyrest ut som ein artig tur, er jo nesten lika longt og. Det blir nok fleire longe turar med denne, kanskje ikkje fullt so longt som sist, har ingen konkrete planar, men det blir nok fleire liknande turar håpar eg. Det er no veeldig grei bil å kjøra longt med Det som er problemet med å reisa gjennom Sverige er at det blir so dyrt og bilen er stappfull med volvodelar etter første dagen
    Ja det var en morsom tur men ble mye kjøring når en er alene. Ja er veldig greie biler og kjøre langt med store og komfortable men savnet aircondition på den turen var hetebølge da.
    Ja kjenner meg igjen der er mye fristene og få kjøpt i sverige

  19. #416
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Det hjelper å vera fleire ja. Me var sju fyrar, 4 med lappen so det var 2 sjåførar i kvar bil. I Italia var det opp i 36 grader, og ingen av oss har ac, min bil er heilt svart innvendig og den andre er mørkeblå, so det blei ein del kjøring med åpne vindu. Ein ting som funkar når du kjører åleina og det er varmt er å åpna begge vindua på førarsida passeleg mykje, då får du god ventilasjon og lufta sirkulerar på ein sånn måte inni bilen at du ikkje får trekken på deg. Veit ikkje om det funka på alle bilar men det funka veldig bra i 940en og ganske bra i 145en og.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  20. #417
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Det hjelper å vera fleire ja. Me var sju fyrar, 4 med lappen so det var 2 sjåførar i kvar bil. I Italia var det opp i 36 grader, og ingen av oss har ac, min bil er heilt svart innvendig og den andre er mørkeblå, so det blei ein del kjøring med åpne vindu. Ein ting som funkar når du kjører åleina og det er varmt er å åpna begge vindua på førarsida passeleg mykje, då får du god ventilasjon og lufta sirkulerar på ein sånn måte inni bilen at du ikkje får trekken på deg. Veit ikkje om det funka på alle bilar men det funka veldig bra i 940en og ganske bra i 145en og.
    Ja jeg hadde nede vinduene men tåler varme dårlig så ble til at jeg kjørte i dagesvis i clogs sko og en rød badeshorts i bar overkropp var nok veldig sexy da.
    skremte ivetfall livet av ei stakkars ung jente i kassa på en bensinstasjon i jokkmokk

  21. Takk Øygard takket for denne posten
  22. #418
    Registrerte brukere Nilsson sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Tretten
    Innlegg
    957
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Ein ting som funkar når du kjører åleina og det er varmt er å åpna begge vindua på førarsida passeleg mykje, då får du god ventilasjon og lufta sirkulerar på ein sånn måte inni bilen at du ikkje får trekken på deg. Veit ikkje om det funka på alle bilar men det funka veldig bra i 940en og ganske bra i 145en og.
    Det lærte jeg av mamma når jeg øvelseskjørte faktisk har prøvd det med 940n, men synes det bråka for mye, hjelper kanskje med vindavvisere.
    Men 240 sedan og i Kadetten fungerer det supert


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Volvo 240GL 1990
    Volvo 240GL 1988
    Ford Granada 1973

    X Volvo 940 1998

  23. #419
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja eg har jo det framme, huska ikkje korleis det var før eg fekk det, veit ikkje om eg hadde funne det ut då.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  24. #420
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Skjer det noe her for tiden?

  25. #421
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Har no skjedd litt, ska prøva å oppdatera litt, men må visst finna meg ein ny plass å lasta opp bilde... No er eg og bilen i Sverige ein tur, satsa på å komma meg heim igjen og
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  26. #422
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Har no skjedd litt, ska prøva å oppdatera litt, men må visst finna meg ein ny plass å lasta opp bilde... No er eg og bilen i Sverige ein tur, satsa på å komma meg heim igjen og
    Moro med Sverige tur og liker og høre at den gamle sliteren går enda. Du har vell fått med deg alt styrtet med photobucket tenker jeg så nå virker ingen av bildene her lengre dessverre.
    Sist endret av kimar; 13/07/17 kl 08:18

  27. #423
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja såg det, at dei driv og toskar seg. Må begynna å bruka nåken andre, so blir det nok snart ei oppdatering i fleire av trådane
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  28. #424
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard Oppdatering 24/9-17

    Her har det blitt dårleg med oppdateringar siste halve året. Ska prøva å få med det viktigaste

    Mistenkte dårleg kompresjon i motoren fordi motoren bremsa so utruleg dårleg. Tok derfor sylinderlekkasjetest, som går ut på å setta lufttrykk ned i forbrenningsrommet og sjå kor tett det er. På skulen lerte eg at det skal helst ikkje vera meir nn 20 % lekasje. Andre plassar har eg høyrt 30 og 40. I alle fall såg resultatet sånn ut på dei tre første sylindrane


    Og på den siste


    Det var no rart at det var so stor forskjel men det kunn vore verre, får leva med det sånn.

    Etter detta vart det ein grundig innvendig vask. Det har ikkje vore gjort so grundig på dei 4,5 åra eg har hat bilen, gjorde seg veldig. Det var rett før ferien.


    Kan ta med nåken få bilde frå ferieturen og. Først ein tur til Jølster

    V70en var med på samme turen, her på biltema i Førde


    So sørover


    Ein tur innom her


    Og nåken fine dagar i sørsverige med besøk på bilopphoggeri og litt andre ting innimellom




    Og so tilbake til Jølster


    Bilen har vore snill og grei heile tida. Blei hastebytta bremseklossar bak her ein kveld fordi den eine klossen var på stålet. Dei andre klossane var det ein del igjen av. Det var ikkje heng i dei, og caliperane bak + skjever og klossar med monteringssett var alt nytt rett før romaturen. Hadde heldigvis klossar liggande, ska sjå meir på detta snart.

    Fekk skifta simmeringen bak med pinjongen for nåken få veker sidan og tatt ein liten 420000-service. Simmeringen satt veldig fast og ganske moden for utskifting, men det blei no tett. Må vel snart skifta registerreim og, fant ut at den vart skifta på 286000 km sist
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  29. Takk Anders Dybvadsskog, kimar takket for denne posten
  30. #425
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Har fått lasta opp litt fleire bilde no. På vei tilbake frå Sverige, ein plass longs rv4 litt nord for oslo blei det overnatting i bilen på denne rasteplassen


    Neste dag bar det vidare til Gjøvik og Vazelina bilopphoggeri og overnatta hos nåken som bur der i området.


    Turen gjekk opp til Sunnfjord der me var nåken dagar og so heim. Der tok eg som sagt ein liten service med olje og filter og litt sånt.


    Blei som sagt skifta simmering på diffen og, har blitt meir og meir lekkasje der, begynte kort tid etter eg kjøpte bilen. No måtte eg fylla 4-5 gongar i året so då var det greit å få skifta. Kurant jobb egentlig men det var litt styr å få ut den gamle, satt godt fast kan du sei.

    Pga sykkelvm i Bergen fekk eg fri forrige veka. Eg nytta tida til meir fornuftige ting enn å stå i byn og sjå på folk som syklar, det har eg sett før. Første helga blei det ein tur opp til Sunnfjord med ein skaphengar for å hjelpa til med å tømma eit hus og ein tur innom bilopphoggaren.

    Brusflasketømmepause i Masfjorden


    Fint vogntog




    Litt nord for Sande var det lysregulering pga veiarbeid, då kom eg bak denne og følgte han ti Førde der me skulle kvar vår vei. Legg merke til eksosen, lyden minna heller ikkje veldig om ein B230...


    Eg har jo hatt ein slange tredd inn på peilerøret og oppi ei brusflaska til veivhusventilasjon ganske lenge, og den må jo tømmast ganske ofte, på den turen måtte eg tømma flasko tre gongar på vei oppover, also 24 mil, pga mykje høgt turtal og lave gir med hengaren, og eg var jo ganske lei av å styra med det frå før og, so når eg kom heim sete eg i gong og skifta veivhusventilasjonen. Det er jo EGR på denne bilen, og den er ikkje so lite i veien so eg fant fort ut at det ville lønna seg å skru laus innsuget. Etter å ha demontert det som skulle demonterast sagde eg oljefella i to for å sjå om det var mykje skit inni, og bildet seier vel sitt...




    Det filteret eller kva eg skal kalla det som er på slangen opp til innsuget hadde eg og kjøpt inn, det angra eg ikkje på når eg såg korleis det gamle såg ut.


    Andre sida


    Det var ikkje problem å sjå forskjel på den gamle og den nye nei


    Ikkje verdens flottaste garasje, men det er no under tak i det minste


    Her, klokka 23 natt til forrige søndag kunne eg starta opp bilen med ny og rein veivhusventilasjon. Når eg tok ut beilepinnen ogheldt fingeren over kom det ikkje lenger luft og olje opp der, det var faktisk eit lite undertrykk.


    Som takk for den nye veivhusventlilasjonen tok dynamoen kveld på vei til jobb på torsdag. Det var berre litt over ei mil igjen so eg slo ned på parklys og kjørte vidare til jobb. I lunsjen lånte eg ein bil og for på biltema og kjøpte ny, bosch-dynamo er det visst, håpar den er grei, har ikkje berre god erfaring med dei frå før.

    No har eg begynt å forbereda bilen på salt og drit i vinter, litt sveising, ein del pussing og holromsbehandling er ting som står på lista over det som skal gjerast, men eg brukar jo bilen kvar dag so det går ikkje so fort.

    I tillegg har det plaga meg litt at nærlysa er litt for svake. Longelysa er det ingen ting i veien med, det er jo 6 55w perer so det skulle lysa godt nok, men det blir veldig mørkt når eg må blenda ned. Reflektorane er sikkert lika gamle som bilen so det kunne sikkert hjelpt litt med nye, men dei såg no ikkje veldig ille ut heller . Biltema har jo nåken perer som dei påstår skal gje opp til 80 % meir lys. Det er nok litt optimistisk, men både bestefar og broren min seier det var stor forkjel på dei og vanlege perer,men eg meinte at det skulle ikkje vera so dårleg lys med vanlege perer. So dreiv eg og rydda litt ein dag og kom over nåken notat frå yrkeskulen der det sto at 0,5v spenningsfall kan gje 15% svakare lys. Eg målte og fant ut at eg hadde spenningsfall på 1,3 volt på begge sider. tok ein ledning direkte frå batteriet og på perekontakten og det var stor forskjel. So eg skal legga ledningar frå batteriet til lykta med rele som får styrestraum frå det som no er hovedstraum, då blir nok lyset bra
    Sist endret av Øygard; 09/02/19 kl 19:12
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  31. Takk kimar takket for denne posten
Side 17 av 20 FørstFørst ... 7 15 16 17 18 19 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Bytte om fra "Manuell" klima til "Automatisk"
    By regeli in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 29/12/12, 21:00
  2. Svar: 4
    Siste post: 12/04/12, 15:01
  3. Ny moderator for "motor og gir" og "avansert trimming"
    By gaupe in forum Avansert trimming
    Svar: 5
    Siste post: 06/02/12, 18:59
  4. S60 2002 - Telefon med "sos" og "Volvo on-call"
    By aarnes in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 18
    Siste post: 21/11/11, 12:13
  5. Svar: 0
    Siste post: 13/11/11, 13:05

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •