Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  65
Side 16 av 20 FørstFørst ... 6 14 15 16 17 18 ... SisteSiste
Viser resultater 376 til 400 av 492

Tråd: Øygard sin 940se

  1. #376
    Registrerte brukere In The White sin avatar
    Medlem siden
    04. mars 2011
    Sted
    Skåne/Sverige
    Innlegg
    1.061
    Antall takk

    Standard

    Är tankpumpen kass brukar bilen gå sämre under halv tank.

  2. #377
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Åja, det har eg ikkje merka på denne. Får vel berre testa tankpumpa når eg kjem heim
    Sist endret av Øygard; 16/10/16 kl 21:25 Begrunnelse: manglande mellomrom
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  3. #378
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Her har det skjedd lite, veldig lite. Grunnen er at eg nesten ikkje har vore heima i det siste. Var heima ein dag no og to dagar for seks veker sidan, og har då ikkje fått gjort ant med bilen enn å starta han og kjøra litt for å få bevegelse i bremsar og sånt. Det einaste som ikkje er bra er jo
    ABS
    -lyset som som tidlegare nevnt har begynt å lysa. På nyåret blir det etter planen skilt på bilen igjen, og EU-kontroll. Det eg veit om at eg må gjera før den tid er å få vekk
    ABS
    -lyset, Skifta tomgongsregulator pga feil turtal på tomgong. Har prøvd forskjellige men blir ikkje bra uansett, men eg trur likavel at det er der problemet ligg, for det forandrar seg litt når eg skiftar tomgongsregulator. Veivhusventilasjonen må fiksast, for egreknar med at veivhusventilasjon av gamle brusflasker ikkje er veldig populært. I tillegg må eg skifta eit indre endeledd og ei berekula, har kjøpt inn alt for lenge sidan. Oljeskift blei gjort før han blei parkert før jul, og kjøleveska er heller ikkje gammal, han står i ein tørr og god garasje so eg trur bilen har det bra.
    Han blei kjørt to turar på salta vei før eg parkerte han, men eg har vaska han grundig, og har lyst til å beskytta han litt før eg drar han ut på saltet igjen. Tenker då spesielt på inni holrom og kanalar, der ein ikkje kjem til. Dei plassane som er greie å koma til skal sandblåsast, forhåpentlegvis til sommaren.
    Er det nåken som har erfaring med behandling av holrom? Eg veit det finst sånn tynnflytande voks som er meint til formålet, men sagkjedeolje blanda med diesel skal og vera bra, men kva er best? Eg tenker at dei voksgreiene kanskje er best på nye bilar, mens på ein gammal bil som allerede har begynt å rusta er sagkjedeolje best, men det er berre spekulasjonar. Nåken som har erfaring eller peiling? Tenkte og å gå over elektriske kontaktor rundtom som er utsett for fukt, og setta dei inn med nåke fett for å unngå problem med dårleg kontakt her og der. Fløytene er jo eit eksempel på det, dei er idiotisk plassert på dessa bilane, det er ikkje lenge sidan eg skifta dei, men no virkar berre den eine. Ska prøva å finna ein meir fornuftig plass til dei eller beskytta dei litt der dei er.

    Tar gjerne i mot gode råd når det gjeld rustbeskyttelse, har ikkje funne so mykje om det her på forumet (har kanskje ikkje leita veldig mykje heller).
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  4. #379
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Tror nok at olje i hulrommene er best på gamle biler testet dette for noen år siden på en gammel Toyota som hadde mye overflate rust inni kanalene
    den ene siden ble sprøytet med spill olje og den andre ble sprøytet med voks og etter noen år så hadde det rustet igjennom på siden med voks
    mens siden med olje var helt fin den voksen er jo bare beregnet for beskyttelse ikke stopping av rusta.
    Vis du tenker og sandblåse bilen under så ville jeg ha lagt grunning på bart metal før jeg la på tektyl da det er mange som bare sandblåser bilene og
    sauser på tektyl på bart stål noe jeg har hørt fra flere gamlinger at ikke er bra. Når det kommer til tektyl så kan jeg anbefale hagmans carasol f40
    tørker mye raskere en biltema sine og er mer slite sterk men koster dessverre mer pr boks fås kjøpt på eks bilxtra.

  5. #380
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Det var ein veldig inytressant undersøkelse. Har gjort liknande sjølv, men ikkje med tectyl, berre forskjellige typar grunning og lakk.

    Ja, tectyl rett på stål er ikkje bra, for den er ikkje tett nok, og det vil etter kvart begynna å rusta under tectylen, og du ser det ikkje før det har blitt veldig gale. Derfor, bruk alltid ei bra grunning først, men den er heller ikkje heilt tett, so du må ha nåke an maling/lakk i tillegg til grunninga for å få det holdbart og bra. Kanskje eg ska prøva den tectylen du anbefaler, har kjøpt frå biltema tidlegare, men har ikkje vore veldig fornøgd med den, den på sprayboks er lika klissete fleire år etter, og den andre blir veldig fort veldig hard.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  6. #381
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Har lest litt meir rundtom, og trur eg havnar på sagkjedeolje som eg blandar med diesel for at det skal trekka ekstra godt inn. Dieselwen vil etter kvart forsvinna. Kanskje eg gjer det to gongar, med litt mindre diesel i andre gongen. Det er viktig at det er heilt tørt der behandlinga skal gjerast, det trur eg det er når sist bilen fekk vatn på seg var i august. Men so såg eg på eit eller ant forum at det vart snakka om å bruka sånn voks/tectylgreier for holrom i tillegg til olja for å "forsegla" den og sleppa å gjenta den so ofte. Nåken meinte det var lurt, andre ikkje. Det vil jo gjera at ein slepp å behandla det lika ofte, sidan den tørkar litt etter kvart, i motsetning til sagkjedeolje, men på ei an sida vil det kanskje vera til hinder den dagen det blir behov for ny oljebehandling, sånn at den ikkje får komma til og trekka skikkeleg inn. Eg må tenka litt, og undersøka litt før eg bestemmer meg for kva eg gjer. Kom gjerne med innspel, vil tru at detta intresserer fleire enn meg.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  7. #382
    Registrerte brukere In The White sin avatar
    Medlem siden
    04. mars 2011
    Sted
    Skåne/Sverige
    Innlegg
    1.061
    Antall takk

    Standard

    Alltid bra att rostskyddsbehandla.

  8. #383
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja, det blir brukt so mykje salt at det er heilt nødvendig for at bilen skal vara lenge.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  9. #384
    Registrerte brukere In The White sin avatar
    Medlem siden
    04. mars 2011
    Sted
    Skåne/Sverige
    Innlegg
    1.061
    Antall takk

    Standard

    Ja tyvärr är det så. :(

  10. #385
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Trur dåke det er lurt å bruka fjører til stasjonsvogn bak på sedan? Det har jo ofte blitt gort på 240men har nesten aldri høyrt om det på 940. Syns han fort blir litt segen bak. Og so lurte eg litt på sånt ambulansestag, har det nåke for seg? Det er jaffall dyrt, so tenkte å kanskje laga det, men merkar du forskjel med og utan?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  11. #386
    Registrerte brukere Nilsson sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Tretten
    Innlegg
    957
    Antall takk

    Standard

    Nivomat! Har det på min, helt knall. Kan kaste inni alt jeg vil og bilen er like høy bak eneste minuset for min del, er at den ikke blir lavere med senkefjører, men det spiller vel ingen rolle for deg
    Volvo 240GL 1990
    Volvo 240GL 1988
    Ford Granada 1973

    X Volvo 940 1998

  12. #387
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    Innlegg
    4.996
    Antall takk

    Standard

    Jeg har liggende campingfjører til 940 sedan du kan få billig om du vil!

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  13. #388
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Korleis er tilstanden på dei?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  14. #389
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Vurdera å kjøpa motorvarmar og montera i bilen. Ser Biltema har til ein grei pris, og tenker at det dei har sikkert funka heilt fint.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  15. #390
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    Innlegg
    4.996
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Korleis er tilstanden på dei?
    Veldig lite brukt. Kjøpt nye på bcb for noen år tilbake
    Sist endret av HansOla; 27/11/16 kl 10:25

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  16. #391
    Registrerte brukere Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    Innlegg
    8.132
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Vurdera å kjøpa motorvarmar og montera i bilen. Ser Biltema har til ein grei pris, og tenker at det dei har sikkert funka heilt fint.
    Uten å kjenne direkte til Biltema sitt system, så ville jeg heller vurdert Defa. BT fungerer sikkert, men hvordan kvaliteten er, vet jeg ikke helt

    Sent fra min SM-N7505 via Tapatalk
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  17. #392
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Veldig lite brukt. Kjøpt nye på bcb for noen år tilbake
    Kor mykje vil du ha for dei då?

    Sitat Opprinnelig postet av Svirre Vis post
    Uten å kjenne direkte til Biltema sitt system, så ville jeg heller vurdert Defa. BT fungerer sikkert, men hvordan kvaliteten er, vet jeg ikke helt
    Sjølvsagt ville eg helst hatt defa ja, men ser det er ganske stor prisforskjel, og tenker då at viss biltema sitt system er godt nok er det jo alltid hyggeleg å spara pengar. No er jo ikkje ein motorvarmar eit veldig komplisert system, so eg vil tru at biltema sitt og er brukbart.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  18. #393
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    Innlegg
    4.996
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Kor mykje vil du ha for dei då?
    Hmm, syns du 400 er urimelig? Har brukt de én sommer. Koster 530,- stk nye
    Sist endret av HansOla; 27/11/16 kl 16:53

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  19. #394
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Nei, er sikkert greit det. Har du det travelt med å få dei vekk? Kjører muligens forbi deg om tre veker, litt avhengig av ver og føre på fjellet.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  20. #395
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    Innlegg
    4.996
    Antall takk

    Standard

    Neida, de har ligget i uthuset lenge så jeg har ingen hast Sving innom når du kommer over fjellet da, så skal du få kaffe

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  21. #396
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Vil tru eg kjem forbi den 17 eller 18 desember, på veg frå Nordnorge og heim til Vestlandet
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  22. #397
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    Innlegg
    4.996
    Antall takk

    Standard

    Åja, stemmer du kommer den veien ja! Det spørs om fjellet er åpent da, men det har skjedd før det at fjellet har vært åpent nesten til jul. Alternativet er Strynefjellet da eller?

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  23. #398
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Strynefjell og Filefjell er vel som regel åpent. Dei andre kan ein vel ikkje rekna med på den tida, men veit jo aldri.
    Sist endret av Øygard; 27/11/16 kl 17:56
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  24. #399
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    Innlegg
    4.996
    Antall takk

    Standard

    Om du skal kjøre strynefjellet, skal du kanskje kjøre gjennom lom uansett? Eller blir det en annen veg da? Uansett, det finner vi ut av når den tid kommer

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  25. #400
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja då blir det nok forbi Lom. Men eg legg ikkje opp turen for å få henta fjørene, men tar det viss det passar seg sånn. Viss ikkje får du senda dei i posten
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

Side 16 av 20 FørstFørst ... 6 14 15 16 17 18 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Bytte om fra "Manuell" klima til "Automatisk"
    By regeli in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 29/12/12, 21:00
  2. Svar: 4
    Siste post: 12/04/12, 15:01
  3. Ny moderator for "motor og gir" og "avansert trimming"
    By gaupe in forum Avansert trimming
    Svar: 5
    Siste post: 06/02/12, 18:59
  4. S60 2002 - Telefon med "sos" og "Volvo on-call"
    By aarnes in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 18
    Siste post: 21/11/11, 12:13
  5. Svar: 0
    Siste post: 13/11/11, 13:05

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •