Innstilling av tenningstidpunkt/triggerskiva på veiva.
Etter litt om og men så var bilen oppe å gikk med datasprut. Måtte koble ut tomgangsmotorn, da den ikke var særlig
samarbeidsvillig med Autronicen, endte opp med veldig ruskete tomgang, og tomgangen lå på rundt 2000 og hoppet.
Her var det mappingpå gang. Fikk trøbbel med å bruke hallsensor på 60-2 på svinghjulet, selv om sprutet var modda
for å takle 60-2, da ble det å lage trigger på orginal reimhjulet. Litt dårlig løsning med tanke på at det er vulket sammen,
men nå tenkte jeg jeg skal sveise triggerhjulet til navet på reimhjulet, og ta bort skruene til triggerhjulet, da har man dempinga
uten at triggerhjulet rører på seg, det vil da være fast i navet på reimhjulet.
Tok hjem bilen og fikk skært ut triggerhjul til å sette på orginal reimhjulet. Dreide bort det ytterste sporet, siden jeg kun bruker de 2 innerste.
Merket på 6 hull på hjulet og borra å gjenga di med M8.
![]()