er jo bedre å kjøpe et sprut som tar seg av begge delene da. Bare se hvor mye man tjener på å leke litt med lh2.4 og tenninga der, kjedelig å bytte chipper hele tiden også
er jo bedre å kjøpe et sprut som tar seg av begge delene da. Bare se hvor mye man tjener på å leke litt med lh2.4 og tenninga der, kjedelig å bytte chipper hele tiden også
One Ring to rule them all
Som TBO skriver så krever det en masse finurlige løsninger for å få COP til å virke bra på LH 2.4. Hvorfor ikke bruke pengene på ett datasprut som du kan ha nytte av i mangen år framover? Koster ikke all verden heller. Se på dette Haltech Platinum Sprint 500 til en billig penge hos qwt. Dette er inklusive ledningsnett! Sensorer kan brukes ifra GM biler, eller kjøpes hos QWT de også. Trigger kan brukes orginal på den motoren du har. Må komplettere med home giver fra f.eks en eldre fordeler med hallgiver om du skal kjøre fullsekvensielt. Da kan du kjøre med VAG!? coiler fra 1,8 20v motorene, de har alle funksjoner innebygde og krever ingen fancy CDI boks. Billige og kraftige er de også.
Hvem er det som er gode på Haltech-mapping i Norge da?
Har Haltech'en kommet videre fra E6X og det der eller er det like "tungvind" mapping?
Var jo fryktelig koselig pris på det da.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Det er litt anerledes oppsett på mappingen på disse nye ja. Stort sett alle seriøse trimfirma klarer vel å mappe ett slikt sprut. Grunnmap burde man klare selv også om man har litt peiling og en bb lambda. Prisen er svært hyggelig av at det er her hjemme. Tror du skal lete lenge for å finne ett billigere i det store utland da det fort påløper seg frakt og norsk mva.