Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
Problemet er at V70N med samme motor ligger til mellom 30 og 40, og det er jo en helt annen verden hva kjørekomfort angår. Jeg hadde ikke solgt den nå som du får den på stell
Ja.. er jævli mange som er interesserte da men det er bytting med mellomlegg.. kanskje prøvd 20 25 da.. tjener nesten på det selv om jeg selger den for 20 xD

Var innom en plass som heter "nenset bilverksted" her i skien ista og spørte om dem kunne time diesel pumpa på den... tja jo ja dem kunne det men ikke før neste uke, og når jeg sa at jeg hadde bytta motor mente han at jeg skulle greie og time den korrekt også!
Så fikk med meg et autodata blad der det er diverse merker og greier over reimene og tannhjul og stramme hjul osv osv. og beskrivelse av hvordan jeg skulle gjøre det. TAKK for at det finnes folk som ikke bare tenker på penger men faktisk å hjelpe! Hyggeligste turen jeg har hatt på et verksted

Så skal prøve og time den nå i hælja og hvis jeg ikke får det te så skulle jeg enten ringen han eller han skulle ta det for meg neste uke