joda. men dette er snakk om banebil. da holder volvos bakaksler mere en nok.
hadde vi snakket om en tung 940 med full bil så kunne man sagt bye bye fra første start ;D
de tåler jo ikke orginaleffekt + full bil og litt lek en gang. men det er OT
joda. men dette er snakk om banebil. da holder volvos bakaksler mere en nok.
hadde vi snakket om en tung 940 med full bil så kunne man sagt bye bye fra første start ;D
de tåler jo ikke orginaleffekt + full bil og litt lek en gang. men det er OT
One Ring to rule them all
Ser litt på mulighetene med motor fra diverse fabrikater.. skal ivertfall være 6`er! kan ryke så mye det vil.. synd for han som kjører bak meg det
Hei.
Jeg bygget om en Mitshubishi pajero motor(2,3 liter) med Galant girkasse i en volvo 245 for noen år siden. Alt ble godkjent BT, og den fungerte perfekt i 2 år. Det eneste jeg kan si er positivt med diesel'n, er at du får mye mil ut av diesel'n, noe mer positivt er det ihvertfall ikke. Lukter vondt, og bråker og ryker!!!!
tenker det blir en truetrack på deg og....
tror ikke du klarer å slite istykker den...
2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
1993 S2 Avant 2,2 turbo
er ikke kjent for å slite ting i stykker jeg har det sjeldent lenge nok til å klare det xD
Volvo 945 LT 1995 modell --> husmortrimmet
Volvo 240 GL/Turbo 1992 modell --> B230FK
Volvo 240 GL 1991 modell --> Ribbet og skal vekk
Audi 80 CL 1.8 1983 modell --> Old School prosjekt