Det er en blokk fra ca 86 (som var en A-motor da den ble tatt ut av bilen den sto i) og en marineveiv som kun passer til b230 rundt den årsmodellen (så tviler på at blokken har underspyling). Men første bud er jo verifisere at veiv og motor er det de virker å være, for motoren kan være en bastard (ble tatt ut av en 242 og der hører den ikke hjemme originalt) og veiven er visst målt til å være 4mm lenger slag på, jeg trodde det skulle være 6mm i en marineveiv. Så blokken er jo normalt sett verdiløs

Tingen er at folk har litt div avfall liggende, som veiven som passer til årsmodellen A-blokken skal være, og en 90 mod F-motor med hjerner fra en bil som høgges nå, og en FX som blir tatt ut fra en annen bil og erstattet med turbo til høsten. Så det skulle jo vært mulig å sette sammen en motor av det, men hvor bra det fungerer er jo en annen sak. Var derfor 530/a eller 531/vx ble satt opp som alternativer. Det er egentlig en annen som har lyst å prøve langslagsveiven sin i den gamle blokken til en tredjemann, men de har andre prosjekter på gang og har ikke tid, men det har jeg

Har ikke chipbrenner, nei, hadde jo vært stilig å ha men så lite som jeg kan om motorer så blir det ikke det første som blir kjøpt

PS, jeg ser nå at "sugemotortråden" ligger under avansert trimming, men det jeg spør om er jo ikke akkurat på høyt nivå. Kanskje jeg skal be moderatorene om å flytte innleggene..