Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 305

Tråd: Tommy's 07 C30 D5 *solgt*

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere -Tommy sin avatar
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Sted
    Hordaland
    Innlegg
    736
    Antall takk

    Standard Tommy's 07 C30 D5 *solgt*

    Følte at det endelig var tid for å lage meg en liten worklog om C30'en min (bouncy som den etterhvert har blitt kaldt av et par kamerater etter at jeg fikk på coiloversene )

    Første bilen min var en 07 S40 2.0D som jeg egentlig var veldig fornøyd med, men etter å hatt den i 2år så ble jeg egentlig bare litt lei og fant ut at det var tid for å prøve noe annet. Etter at bilen ble solgt så fikk jeg lånt meg en C30 dRIVE i et par måneder og ble egentlig veldig glad i denne bilen. Så når det kom en C30 D5 til salgs i Oslo så måtte jo den selvfølgelig sjekkes ut. Det hele endte opp med at bilen ble sendt over fjellet dagen etter!

    Bilen ble tatt inn av Volvo Norge som en fremvisningsbil, og er faktisk en av de første C30'ene som kom til landet. Allerede 29. Desember 2006 var første gang bilen sto på Norsk jord, men den ble ikke norsk statsborger før 12 September 2007.

    Av utstyr så har denne lille frøkna det aller meste som kunne leveres på den tiden, kan nevne sorte skinnseter,
    GPS
    , telefon, ryggesensor, premium stereo osv....

    Her er første gang jeg så lille knøttet, i den anledning så hadde hun fått på seg noen fine røde prøveskilter så jeg kunne prøve hun med engang




    Tok hun så med meg hjem og fikk slengt på hun noen skikkelige sommersko i form av 19" OZ Superturismo som jeg liggende fra gamlebilen



    Neste som ble gjort var å få hun litt stivere over hoftene, så monterte en litt kraftigere swaybar fra Elevate, 25mm mot 21mm standard



    Så var det tiden kommet for å bli litt mer råner, fikk tak i litt gul film som ble lagt utenpå tåkelysene



    Siste som er blitt gjort med lille damen er at hun har kommet seg et godt stykke nærmere bakken, har nå 7cm fra bakken opp til kanalen.





    Neste som står på planen nå er å få sotet rutene en smule, og muligens få litt sot på baklyktene. Ellers så er det bare å nyte det å cruise rundt!
    Sist endret av -Tommy; 27/09/15 kl 19:16

Lignende tråder

  1. Volvo Polestar tackar av Tommy Rustad
    By vccn in forum Volvo i media
    Svar: 0
    Siste post: 11/10/12, 08:00
  2. tommy`s volvo 945 lt 1996 mod
    By tommyak in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 21/09/12, 23:43
  3. Tommy Rustad säkrar årets första seger
    By vccn in forum Volvo i media
    Svar: 0
    Siste post: 29/08/11, 12:10

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •