SPM 1:

Holder på å fikse litt småting på vogna mi mens jeg har holdt på å bytta girkasse..
Så kobla opp oljetemp-måleren (org. volvo), med en giver jeg kjøpte fra pedersens-racing (Giver M10x1 150 grader)...

Denne har jeg satt på oljekjøleren.. Der slangene skrues fast i oljekjøleren, har jeg et T-stykke hvor giveren står.

Problemet er at instrumentet ikke beveger seg noe.. Dersom jeg slåt litt lett i instrumentet, spretter det helt opp på maks (150 grader), og blir der til jeg skrur av tenninga. Er det giveren som er feil eller er det instrumentet??


SPM 2:

Har en komplett USA-front liggende som jeg har lyst å bruke.. Men den passer jo da ikke helt på nytypen front, pga platen under lyktene og skjermene osv..

Er det da noen muligheter å få lyktene til å passe med nytypen blink og halvsnute, eller er det et dødfødt prosjekt?


SPM 3:

Har i forbindelse med montering av takrails tatt av taktrekket.. Da så jeg at de stålbjelkene som går på tvers av taket var løsnet fra selve takplata, og det var en glippe på ca 3cm der.. Hva kommer dette av, og kan det være sånn?
Hvordan får man forresten taktrekket på plass i de "skinnene" som går langs taket? Bare dytte etter med et skrujern ellernoe, eller finnes det andre metoder?