Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 11 av 11

Tråd: Håndpolering....

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Ørsta
    Innlegg
    77
    Antall takk

    Standard Håndpolering....

    Har hatt litt tid innemellom hyttebyggingen og da tenkte eg at man måtte lete frem gamle poleringskunster og gi litt liv i en vinterherjet bil og ikke minst lakk. Eg må vel innrømme at eg er ei gammel poleringshore som foretrekker å jobbe med hendene og ikke bruke maskiner til alt.. synst det er veldig givende å gnikke å arbeide med lakken til den virkelig skinner igjen. Vet at maskinpolering og utstyr gjør jobben mye enklere og sikkert bedre enn hva eg klarer med hendene men skitt au....

    Har alltid brukt Meguiars sine produkter og har derfor mye av dette liggende og bruker derfor dette.

    Begynte med claying så lakkcleaner,fortsatte med polish og la til slutt et beskyttende lag med Carnauba voks. Dette er en utrolig god voks men som er veldig tung å jobbe med. Men gir du deg litt ekstra tid og legger litt jobb med poleringskluten blir resultatet meget pent. Dessverre holder ikke glansen med Carnauba voksen så veldig lenge så nå har eg bestilt den nye Nxt voksen til Meguiars. Dette er en syntetisk voks med meget gode resultater og ikke minst evne til å holde seg blank en stund. Denne vil eg legge på hele bilen til slutt. Legger ved noen bilder fra poleringen og hvordan resultatet ble:







    Sist endret av v70awd; 04/04/10 kl 23:56

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •