Dag 1

Det ble ingen vask siden den sto ren og fin inne i hallen. Bare kjørte sakte rundt bygget og inn på rommet mitt...

Litt inspeksjon og kom frem til å ta en kjapp runde med SV paint rubber GUL og ONR som lube. Tilogmed blandet etter riktig forhold.



Resultat etter clay V.side.



Så var det ut på swirl jakt. Ikke lett å se de siden den nettopp har blitt klargjort....


Så en antydning til swirls nede ved lista


Skjermene var faktisk ikke så stygge




S03 GOLD var det med en prøve på i siste pakke fra SS så bestemte meg for å teste den idag. På Gul scholl pad, 3M bakplate og Flex maskin.



Dette er den sykeste harde lakken jeg har vært borti. Lente hele meg på maskinen, pad helt flat og bakplate også godt sammenpresset. Men likevel måtte jeg kjøre dørene 2 omganger...


50/50 uten teip og etter kun en runde


Prøvde med vanlig s03+ men den tok noe mindre. Til høyre...


Litt random bilder








Drikke under jobbingen er viktig. Samt litt kadio


Før


Etter


Så bestemte jeg meg for å gjøre ferdig Venstre siden på bilen idag..

Steg 2:




Passet jo veldig bra at jeg brukte denne når jeg kom hjem å leste på forumet her....


Brukte MASSE.. angret senere....



Imens BH lå på og haze`t Ble det litt CG GEL på plast





Med god hjelp av CG Speed wipe ble Black hole fjernet og resultatet ble såher. Voks kommer på imorra





Egentlig ferdig for idag, men tok en tur på andre siden av bilen for litt titting...






Trøbbel i tårnet!!!!


Isopropanolvask...


Og litt fylling


Med det samme jeg var fremme med lakken så ble 38 steinsprut på panseret også fylt igjen...




Dag 2

Starter med litt sliping av steinspprut. Det ble ikke sliping av alle siden de ikke var topper, men heller skulle vært fylt enda en gang.




Så etter en del meldinger med Ketil så hadde jeg med ull idag. Mye lettere å jobbe og ting skjedde fortere. Herlig!!












Holo sjekk..




Helt supert, alle var der!!!

Frem med S30 og Grønn Uber, og volà!!






Black hole på resterende paneler




Og fjernet




Klart for voks.

Tenkte gå ut av SV transen jeg har levd i en stund, og tilbake et år i tid..




Wax off....





Dag 3

Møkkete hjulbuer....



Frokost tid. Kl.06:32...


Selv reklamen i avisa er morsom på morgenen...



Vindusvask.




Under handtaket som det er bilde av tidligere i tråden.


Restefjerning:




Så, endelig, FERDIGBILDER!!!!










Pease out!!!