Hei.

Er på jakt etter ny spiller til V70'en, da den originale SC-805 saken har sine begrensninger. Har foreløpig ikke gjort så mye med anlegget i bilen annet enn støydemping, strukket kabler, montert forsterker og sub. Nytt frontsett blir montert i helga. Det er jo selvfølgelig lite nytte i fine høyttalere når spilleren er svakeste ledd, så jeg ser på det som en naturlig oppgradering nå.

Hadde i utgangspunktet ikke lyst til å bruke mer en 4000kr på spiller, og gjerne halvparten om mulig. Kravene er ikke store, så kan ta det litt punktvis;
- 1 eller 2 din spiller egentlig ingen rolle, men helst 2-din. Dog har jeg inntrykk av at man får lite for pengene, og begrenset utvalg når maksprisen er såpass lav. Noen innspill her?
- Har sett på spillere uten cd-drivverk, og det er absolutt et alternativ. Dog er en spiller med CD-funksjonalitet foretrukket.
- Må være egen lavnivåutgang for sub. Ønsker også 1 for front og 1 for bak da man på sikt vil kjøre alle høyttalere på ekstern forsterker.
- Et greit display er nesten et must. Vil ikke ha en-linjers display slik som 1000-kroners spillerne.
- Stilrent design, ikke noe glorete jall.
- Skjønner at jeg ikke får noe audiofil-lyd av en spiller til denne prisen, men ønsker selvfølgelig ikke noe skrap.

Har sett på noen aktuelle kandidater;
Pioneer FH-P80BT

Pioneer AVH-3300BT

Kenwood KIV-700

Kenwood KDC-5047U

Kenwood KDC-BT51U

Dette er dog bare eksempler. Synes sistnevnte var veldig rimelig i forhold til spesifikasjoner. Hva er deres anbefalinger/velmenende råd? Jeg vil helst betale minst mulig, men samtidig ha et snev av god lyd.

Er ikke fremmed for å kjøpe brukt heller, sånn sett.