har grubla litt på kva slags motor\oppsett det blir i 740`n, har tenkt ut følgende:

-tar utgangspunkt i den B230et blokka eg har i bilen no, der blir det nye originalstempler, H-råder og nye lager etc.

-steg3 topp frå bilcross-shop: CNC portade kanaler, fullt CNC bearbeidede forbrenningsrom. Serdi fresede ventil seter.
nye ventil-styrningar på innsug, Nye rustfrie 46/ 37.5 ventiler,nye harde enkele ventilfjærer, nye crome molly ventillås och ventiltallerken, nye ventil shims.

-har ikkje heilt bestemt meg for dyser enda, tar gjerne imot tips.

-turbo, har sett for meg at Holset hx30 kan bli ein fin turbo til eit slikt oppsett, tar og imot tips her. turboen skal selfølgelig på eit ordentlig grenrør, har vurdert ajden, men det finner eg ut etter eg har funne ut kva slags turbo det blir.

-sprut, har vurdert å teste Motronic sprutet for å sjå k langt ein kan komme med det i forhold til LH2.4. har og vurdert ombygging til LH 2.4. eller ta den heilt ut å satse datasprut, men, veit ikkje om det blir ein realitet no i begynnelsen da eg e ganske ny på det området.

-bensintilførselen vil bestå av originalpumpe i tank, og walbro matepumpe under bil.


-KAM, kom med forslag og innspill!




synspunkter og meiningar om korleis dette kan komme til å funke taes imot med glede :P