Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 290

Tråd: Bygge etter BSRT-oppsettet, B230Turbo med 7,2:1 - 7,99:1 komp

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Rudi Vis post
    Som sagt akkurat nå så er jeg på det punktet som nevnt i posten ovenfor. Det er mye pga at jeg begynner å bli sliten i hodet på å tenke på løsninger på denne utfordringen med å få godkjent bil med så riktig som mulig turbo så jeg karer å komme gjennom all slags kontroller. Det betyr ikke at jeg har gitt opp håpet med å få til en custom turbo som er tydelig merket Garrett T3trim60. Jeg må bare rett å slett ta en liten pause fra det. Satt oppe til kl 03.00 i går å forsøkte å lese meg opp litt på turbo. Den ATP turbo jeg linket til var på en måte slik en ferdig custom turbo kunne se ut, etter eventuel visning med en turbo med mindre kapasitet. Fungerer den bra den ATP turbo jeg linket til? Målet er 500 WHP.
    Det løser seg den utfordringen med å få godkjent custom turbo. Jeg bare vet ikke pr dags dato hvordan jeg skal få det til. Jeg må få meg mer kunnskap om turbo rett og slett.
    Hehehe, det tror jeg på. Har nok vært i den akkurat samme situasjonen noen 100 ganger. Kompetansehevingen er som en uendelig trappegang. Ett steg opp og så platå, så ett trinn til. Turboer og kamakslinger er modningsfag. Dette tar tid og krever om ikke daglig så iallefall ukentlig innsats over mange, mange år. Helt umulig å få alt dette inn i hodet på kort tid. Man kan ikke bare huske fakta, man må også opparbeide oversikt og forståelse.
    Brutalt ærlig så er 60-1 turboen i linken din helt ubrukelig på en fint trimmet 8V B230 motor til en gatebil.
    Sist endret av Batland; 03/08/24 kl 13:47

Lignende tråder

1. Svar: 75
    Siste post: 11/06/25, 08:41
  2. ca hk på dette oppsettet?
    By hovve93 in forum Motor og gir
    Svar: 3
    Siste post: 21/09/12, 16:29
  3. btr eller dyser? problem etter turbo bygge!
    By gnilrE in forum Motor og gir
    Svar: 0
    Siste post: 13/05/12, 11:06
  4. Svar: 14
    Siste post: 04/03/12, 10:40
  5. 558 dyser til dette oppsettet?
    By cosse in forum Motor og gir
    Svar: 0
    Siste post: 01/03/12, 15:31

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder