
Opprinnelig postet av
Rudi
Som sagt akkurat nå så er jeg på det punktet som nevnt i posten ovenfor. Det er mye pga at jeg begynner å bli sliten i hodet på å tenke på løsninger på denne utfordringen med å få godkjent bil med så riktig som mulig turbo så jeg karer å komme gjennom all slags kontroller. Det betyr ikke at jeg har gitt opp håpet med å få til en custom turbo som er tydelig merket Garrett T3trim60. Jeg må bare rett å slett ta en liten pause fra det. Satt oppe til kl 03.00 i går å forsøkte å lese meg opp litt på turbo. Den ATP turbo jeg linket til var på en måte slik en ferdig custom turbo kunne se ut, etter eventuel visning med en turbo med mindre kapasitet. Fungerer den bra den ATP turbo jeg linket til? Målet er 500 WHP.
Det løser seg den utfordringen med å få godkjent custom turbo. Jeg bare vet ikke pr dags dato hvordan jeg skal få det til. Jeg må få meg mer kunnskap om turbo rett og slett.