Hei.Erfarer dårlig varme inn i bilen.Bruker gjerne dieselvarmer når jeg gjør ærend i byen,lar den gjerne fortsette å gå som tilleggsvarmer om jeg skal bare litt lenger bort i gata.Igår med rundt -10 og med dieselvarmer igang,gikk den bare halvveis opp til normaltemp på nåla.Flyttet seg ikke lenger opp,men når jeg skrudde av dieselvarmer gikk den etterhvert opp til normalstreken,uten at det blåste noe særlig mer enn lunk i bilen.Sitter vel en egen sirkpumpe på varmer,med varmer aktivert.går vel sirkpuma,selv om varmer ikke fyrer.Kjørte hjem og fant ut at begge kjølevifter på radiator surrer og går,selv med kjølevannstemp bare halvveis opp mot normal.Skrudde av ac for å utelukke at vifter gikk for å kjøle ac gass.Startet bilen idag med -10 uten bruk av dieselvarmer.Kjølevifter surrer og går med en gang.Er dette normalt?Om termostaten er i orden,så slipper den jo ikke vann ut på radiator før riktig temp er oppnådd,om vifter går mot kald radiator skulle vel det ikke ha så mye å si på temp på motorblokka.Tar gjerne i mot tips