videre er det generelt småpill før eu ja, eventuelt generell fiks av småting. stresser ikke med eu nå i høst siden det virker bortkasta å godkjenne den rett før den blir satt bort, men dess mer jeg får unna nå, jo raskere kommer jeg meg på kontroll neste år

skal få bestilt meg nytt speilglass, ellers blir det å fikse ryggelys, blinklys, en liten shining så den ikke ser ut som en faktisk vinterbil, ordne spissing og evaluere understell, blant annet... generelt bare masse småsaker som irriterer meg.
jeg gleder meg også til å prøvekjøre den litt, spesielt for å se an understellet... nå er det ei stund siden jeg har kjørt originalt og slitent understell, å det kan hende rar spissing gjorde litt, men jeg syns den var skikkelig ekkel og skummel når trykket kom under prøvekjøring. rett og slett vinglete og ustødig...
ellers kan jeg nevne at jeg ikke engang la merke til sperra under prøvekjøring idag, noe jeg antar er en god ting

jeg må bare bli litt modigere med det vinglete understellet sånn at jeg kan tuppe til clutchen eller burne litt, så får vi bekreftet at den faktisk funker...